5 Νοε 2009

Μιά βοήθεια παρακαλώ στους φερέλπιδες δημοσιογράφους!

http://www.hellaswebnews.com/images/dimosiografoi/data/images/liatsos.jpgΑυτό που συμβαίνει στον τύπο είναι απίστευτο... ο ένας μετά τον άλλο, οι μέχρι πρότινος υπάλληλοι δημοσιογράφοι ακολουθούν τον δρόμο που άνοιξαν ο Θέμος και ο Μάκης. Όλοι θέλουν να βγάλουν το άχτι τους και να γίνουν επιχειρηματίες...
Τελευταίο κρούσμα ο Κοτρώτσος και ο Λιάτσος που θέλουν να εκδόσουν εβδομαδιαία εφημερίδα.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5dOoTmUUW8tdCxqNSy60h1qN_gR815CHn1tzPxNl5PxVbIA1C87oSShCX5xgmE4YmUXNUpDPnO7D_JuPzIif9tu4_3vOWcGfQlpjllsKHDnithHMaXdYOAfXEwMBLA6CCZuesU0YZcXsi/s320/%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B1+-%CE%BA%CE%BF%CF%84%CF%81%CF%8E%CF%84%CF%83%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%BB%CE%AE%CF%82.jpgΓι' αυτό έχουν βγει στη γύρα και έχουν πάρει σβάρνα τις διαφημιστικές παρακαλώντας για "στήριξη"...
Εδώ έρχονται και οι δυσάρεστες εκπλήξεις αφού για πρώτη φορά τα "golden boys" της δημοσιογραφίας που βλέπουν το τέλος μιας εποχής, αναγκάζονται να ξυπνήσουν απ' το όνειρο και να προσγειωθούν στην σκληρή πραγματικότητα.
Την πραγματικότητα μιας αγοράς που βουλιάζει μετά την παρατεταμένη κρίση. Της αγοράς που στέγνωσε αφού κάθε δαπάνη του κράτους όχι μόνο δεν ήταν παραγωγική, αλλά κατέληγε στις τσέπες των μέχρι πρότινος αφεντικών του τύπου.
Και βέβαια τη λαίλαπα που λέγεται διαδίκτυο. Μετά την πίεση της ίδιας της αγοράς, η διαφημιστική δαπάνη στρέφεται εκεί όπου ο κόσμος ανατρέχει για να ενημερωθεί. Και μαντέψτε... ΔΕΝ είναι τα σάιτς των περιβόητων περσόνων της TV που ξεφυτρώνουν σα μανιτάρια.

Anyway, καλή επιτυχία στο εγχείρημα παιδιά και καλές πωλήσεις. Για να δούμε βρε Σεραφείμ, θα τα πας καλύτερα στο δικό σου μαγαζί; Γιατί στο άλλο...
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη