18 Δεκ 2009

Πάλι θα πληρώνουμε διόδια, τώρα που έκλεισαν τα Τέμπη;

To παρακάτω μήνυμα λάβαμε από μια ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ "ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΠΛΑ ΔΙΟΔΙΑ":
Τώρα που έκλεισε ο δρόμος των Τεμπών (ένας άθλιος και δολοφόνος δρόμος με επικίνδυνες στροφές και μια λωρίδα ανά κατεύθυνση) είναι ώρα να αναφερθούμε ΟΛΟΙ στους ληστές - ιδιώτες, που έχουν αναλάβει δήθεν την συντήρηση του εθνικού δρόμου και εισπράττουν παρανόμως διόδια από τον Ελληναρά που έχει μάθει να αντιδρά μόνο στα εύκολα.
Πιο συγκεκριμμένα η εταιρία αυτή έχει....

διπλά διόδια λίγο πριν την είσοδο των Τεμπών από την πλευρά της Αθήνας σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων μεταξύ τους. 2 ευρώ και 2,30 ευρώ το αντίτιμο σε αυτά τα ληστρικά σημεία όπου σου προσφέρουν τον παραπάνω ΜΗ ΑΣΦΑΛΗ δρόμο.


Σύμφωνα με την οδηγία της ΕΕ με αριθμό 199962 του 1999:


"...∆ιόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται µόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόµων ή άλλων οδών µε περισσότερες από µια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόµων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων. Ωστόσο, σε κράτος µέλος στο οποίο δεν υπάρχει γενικό δίκτυο αυτοκινητοδρόµων ή οδών µε δύο λωρίδες ανα κατεύθυνση που έχουν παρεµφερή χαρακτηριστικά, είναι δυνατόν να εισπράττονται διόδια ή τέλη χρήσης για τη χρησιµοποίηση της τεχνικώς ανωτάτης κατηγορίας οδών του εν λόγω κράτους µέλους (...) µπορεί να επιβληθούν διόδια και τέλη χρήσης και για
άλλα τµήµατα του βασικού οδικού δικτύου, ιδίως
-όταν συντρέχουν λόγοι ασφαλείας,
- σε κράτος µέλος στο οποίο το µεγαλύτερο µέρος της χώρας στερείται συνεκτικού δικτύου αυτοκινητοδρόµων ή οδών µε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση που έχουν παρεµφερή χαρακτηριστικά, στο µέρος αυτό του κράτους αλλά µόνο σε δρόµους που χρησιµοποιούνται για διεθνείς και διαπεριφερειακές µεταφορές βαρέων εµπορευµάτων, εφόσον η κυκλοφορία και η πληθυσµιακή πυκνότητα δεν δικαιολογεί οικονοµικά την κατασκευή αυτοκινητοδρόµων ή οδών µε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση που έχουν παρεµφερή
χαρακτηριστικά"


Πείτε μου λοιπόν αν συντρέχει κανένας λόγος από τους παραπάνω για να βάλουν εις διπλούν χαράτσι διοδίων οι ΙΔΙΩΤΕΣ της "ΑΙΓΑΙΟ ΑΕ" στα Τέμπη όπου κινδυνεύεις να σκοτωθείς και από καμιά πέτρα στο κεφάλι.


Γι αυτό η ΑΡΝΗΣΗ ΟΛΩΝ να πληρώσουν πρέπει να γίνει καθεστώς ώστε να τρελαθούν από την αντίδραση και να τα κλείσουν.


Τί πρέπει να κάνετε:
Να σταματήσετε στο γκισέ και να τους ανακοινώσετε την απόφασή σας να μην πληρώσετε. Αν έχετε την δυνατότητα τυπώστε από πριν σε ένα χαρτί το παρακάτω κείμενο και παραδώστε το συμπληρωμένο ΧΩΡΙΣ να δείξετε την ταυτότητά σας (δεν είστε υποχρεωμένοι σε ιδιώτη). Μπορούν να καλέσουν την αστυνομία αλλά δεν μπορούν να σας κρατήσουν ούτε είστε υποχρεωμένοι να περιμένετε αφού δεν κάνατε καμιά παράβαση. Αν θέλουν μπορούν να σας κάνουν μήνυση από τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και τίποτα περισσότερο.


ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ:


ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΙΟΔΙΩΝ

O/Η………….…………………………………κάτοικος……………………………………
διερχόμενος με το υπ’ αριθμόν…………………, αρνούμαι να καταβάλλω το αντίτιμο διέλευσης για τους παρακάτω αναφερόμενους λόγους:

1. Ο οδικός άξονας ………………………………………δεν πληροί τους στοιχειώδεις όρους ασφαλείας που ήδη έχουν θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Οδηγία 1999/62/ΕΚ, 31999L0062. Αρθρο 7, παράγραφος 2α: Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων)
2. Το αξιούμενο και προεισπραττόμενο αντίτιμο διοδίων εκ μέρους της εταιρείας διαχείρισης δεν αντισταθμίζεται με καμία απολύτως προσφερόμενη παροχή ή υπηρεσία, αλλά αντιθέτως καθιστά ακόμη δυσχερέστερη και περισσότερο επικίνδυνη την διέλευση των οχημάτων λόγω εκτέλεσης των νέων έργων κατασκευής σε όλο το μήκος του εν λόγω οδικού δικτύου. Ήδη, τα τελευταία 25 έτη, έχουν καταβληθεί από τους οδηγούς τεράστια ποσά που δεν χρησιμοποιήθηκαν για την βελτίωση ή ανακατασκευή του εν λόγω οδικού δικτύου.
3. Είναι αδιανόητη η συμμετοχή των οδηγών στην συγχρηματοδότηση ενός έργου (πριν το πέρας του έργου) χωρίς την συμμετοχή τους στα κέρδη μετά την ολοκλήρωσή του, καθώς σε αυτή την περίπτωση (μετά το πέρας του έργου) οι οδηγοί θα κληθούν πάλι να καταβάλλουν (νόμιμα και δικαιολογημένα πλέον) το αντίτιμο διοδίων στην εταιρεία εκμετάλλευσης του έργου.
4. Είναι άκρως παράλογη η αξίωση καταβολής διοδίων σε ένα εθνικό δίκτυο στο οποίο υπάρχει πινακίδα που στην ουσία σε προειδοποιεί επισήμως ότι στα επόμενα χιλιόμετρα υπάρχει σημαντική πιθανότητα να χαθεί η ζωή σου ή και η ζωή των μελών της οικογενείας σου με την επισήμανση ότι έχουν χαθεί άλλες ζωές.

Ο Δηλών
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη