24 Δεκ 2009

Τα Χριστούγεννα δεν είναι τόσο για να ανοίγεις δώρα, αλλά την καρδιά σου .



Eρχονται Χριστούγεννα! Ηρθαν δηλαδή ! Στην πόρτα είναι! Το σπίτι μυρίζει κάστανο μελομακάρονα, κουραμπιέδες, μανταρίνι , κουκουνάρι και ζυμωτό Χριστόψωμο ( μη γελάτε δεν είχα ωρα να το διακοσμήσω με πλεξίδες! Και που το ζύμωσα παλι καλά είναι ! )
Με ξύπνησαν αχάραγα τα γειτονόπουλα που έλεγαν τα κάλαντα. Ομως τίποτα δεν με ενοχλεί σήμερα! Τίποτε δεν μ ενοχλεί τις μέρες των Χριστουγέννων, γενικά! Αντίθετα τις πιο πολλές ώρες είμαι ευδιάθετη θα μπορούσα να πω. Δεν ξέρω το γιατί αλλά τα Χριστούγεννα από παιδί που ήμουν – έως και τώρα ακόμα- είχαν πάντα μια θετική επίδραση επάνω μου. Μου προκαλούσαν ευδιαθεσία και μ έκαναν να φτιάχνω μια φάτνη γέννησης και να αποθέτω προσωρινά πίσω της, κάθε μου σκοτούρα , σαν να ήταν μέρες μαγικές . Έτσι και φέτος και χαίρομαι που μπορώ να είμαι έτσι, και νιώθω ομορφα που αντιδρώ έτσι ακομα.
Στόλισα λοιπόν κι εγω το σπίτι μου διακριτικά για να υποδεχτώ τους μουσαφίρηδες και δεν παραπονιέμαι που δεν είναι και λίγοι αυτή τη φορά . Τις μέρες των Χριστουγέννων νιώθω ότι τους θέλω όλους γύρω μου και η παρουσία τους όσες δουλειές και κούραση και να μου δημιουργεί δεν με ενοχλεί. Η χαρά που μου δίνει η αγάπη τους εξανεμίζει την κούραση .
Έγραψε η...Χειμωνιάτικη Λιακάδα
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη