Την ώρα που η χώρα δανείζεται ακόμα και για να καταβάλει συντάξεις ένα σημαντικό κεφάλαιο βρίσκεται παρατημένο στον "δρόμο".
Για την ακρίβεια στον τροχόδρομο του Ελ.Βενιζελος.
Στην "τύχη" τους φαίνεται ότι έχουν αφεθεί τα Boeing 737 και τα Airbus A 340 της Ολυμπιακής Αεροπορίας από... την μέρα που σταμάτησε τις πτήσεις της και ανέλαβε η Olympic Air.
Τα παλιά (αλλά σε καμία περίπτωση άχρηστα) αεροσκάφη της αξίζουν πολλά χρήματα πού όσο περνά ο χρόνος μειώνονται αφού απαξιώνονται.
Ιδιαίτερα τα Airbus A 340 (που είναι τα νεότερα της π. ΟΑ) έχουν πολλά χρόνια πτήσεων μπροστά τους και το κυριότερο δεν έχουν κανένα περιορισμό πωλήσεως αφού είναι ιδιοκτησίας Υπουργείου Οικονομικών.
Μόνο ο Υπ. ΄Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου έχει αναφερθεί στο τέλος κάποιας συνέντευξης του ότι το Υπ.Οικ. πουλά αεροσκάφη.
Με την αλλαγή της κυβέρνησης δίδεται η εντύπωση ότι έχουν σταματήσει τα πάντα γύρω από το θέμα πώλησης των αεροπλάνων που αν επιτευχθεί θα δώσει σημαντική ανάσα στην οικονομία.
Πέραν όμως της φθοράς που υφίστανται παρκαρισμένα τα αεροσκάφη (έχουν ακουστεί και διάφορες φήμες για κλοπές διαφόρων μερών τους αλλά δεν επιβεβαιώνεται...) , πέραν της συνεχούς μειώσεως της αξίας τους , στο αεροδρόμιο καταβάλλονται τέλη σταθμεύσεως (που ειδικά στο Ελ.Βενιζέλος είναι ιδιαίτερα υψηλά) από την ημέρα που τα πάρκαραν μέχρι και σήμερα!!!
Το Blog αυτό πέραν του οικονομικού , αναδεικνύει αυτό το θέμα γιατί δεν θα ήθελε και αυτά τα αεροσκάφη να καταλήξουν όπως αυτά που έμειναν στο Ελληνικό βανδαλισμένα , γεμάτα Graffiti.
Πέραν του οικονομικού υπάρχει και η αεροπορική ιστορία της Ελλάδας που δυστυχώς δεν σέβεται κανείς (πλην ελαχίστων ιδιωτών που αγαπάνε την αεροπορία...)από αυτούς που υποτίθεται είναι "αρμόδιοι" (Συνδικαλιστές ΟΑ , Πολιτιστικοί Σύλλογοι κλπ.)ίσως γιατί γι αυτούς τα υπέροχα αυτά μηχανήματα δεν είναι ...τέχνη.
Πηγή Φωτό : AthensAirport
Για την ακρίβεια στον τροχόδρομο του Ελ.Βενιζελος.
Στην "τύχη" τους φαίνεται ότι έχουν αφεθεί τα Boeing 737 και τα Airbus A 340 της Ολυμπιακής Αεροπορίας από... την μέρα που σταμάτησε τις πτήσεις της και ανέλαβε η Olympic Air.
Τα παλιά (αλλά σε καμία περίπτωση άχρηστα) αεροσκάφη της αξίζουν πολλά χρήματα πού όσο περνά ο χρόνος μειώνονται αφού απαξιώνονται.
Ιδιαίτερα τα Airbus A 340 (που είναι τα νεότερα της π. ΟΑ) έχουν πολλά χρόνια πτήσεων μπροστά τους και το κυριότερο δεν έχουν κανένα περιορισμό πωλήσεως αφού είναι ιδιοκτησίας Υπουργείου Οικονομικών.
Μόνο ο Υπ. ΄Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου έχει αναφερθεί στο τέλος κάποιας συνέντευξης του ότι το Υπ.Οικ. πουλά αεροσκάφη.
Με την αλλαγή της κυβέρνησης δίδεται η εντύπωση ότι έχουν σταματήσει τα πάντα γύρω από το θέμα πώλησης των αεροπλάνων που αν επιτευχθεί θα δώσει σημαντική ανάσα στην οικονομία.
Πέραν όμως της φθοράς που υφίστανται παρκαρισμένα τα αεροσκάφη (έχουν ακουστεί και διάφορες φήμες για κλοπές διαφόρων μερών τους αλλά δεν επιβεβαιώνεται...) , πέραν της συνεχούς μειώσεως της αξίας τους , στο αεροδρόμιο καταβάλλονται τέλη σταθμεύσεως (που ειδικά στο Ελ.Βενιζέλος είναι ιδιαίτερα υψηλά) από την ημέρα που τα πάρκαραν μέχρι και σήμερα!!!
Το Blog αυτό πέραν του οικονομικού , αναδεικνύει αυτό το θέμα γιατί δεν θα ήθελε και αυτά τα αεροσκάφη να καταλήξουν όπως αυτά που έμειναν στο Ελληνικό βανδαλισμένα , γεμάτα Graffiti.
Πέραν του οικονομικού υπάρχει και η αεροπορική ιστορία της Ελλάδας που δυστυχώς δεν σέβεται κανείς (πλην ελαχίστων ιδιωτών που αγαπάνε την αεροπορία...)από αυτούς που υποτίθεται είναι "αρμόδιοι" (Συνδικαλιστές ΟΑ , Πολιτιστικοί Σύλλογοι κλπ.)ίσως γιατί γι αυτούς τα υπέροχα αυτά μηχανήματα δεν είναι ...τέχνη.
Πηγή Φωτό : AthensAirport