23 Ιαν 2010

Εύγε κε Χρυσοχοΐδη, Εύγε ΠΑΣΟΚ για την Μεταναστευτική πολιτική σου.

"Προχθές το απόγευμα, γύρω στις επτά, στην οδό Κεραμεικού, πίσω από τη πλατεία Κουμουνδούρου και 3 λεπτά από τη πλατεία Ομονοίας, πήγα σε κάποια αποθήκη ενός προμηθευτή να πάρω κάποια πράγματα. Τα πήρα λοιπόν σε κούτες, τα φόρτωσα στο ΙΧ μου, και ξαναμπήκα στο μαγαζί να πάρω το τιμολόγιο.

Μέχρι να βγω πάλι έξω- δεν πέρασαν 3-4 λεπτά- και μου είχαν ανοίξει το αυτοκίνητο μου, είχαν πάρει τα πάντα και είχαν γίνει καπνός!!! Έντρομος λοιπόν, δεν ήξερα τι να κάνω στο θεοσκότεινο και αφιλόξενο κέντρο της Ευρωπαϊκής και Ολυμπιακής πρωτεύουσας της χώρας που μετέδωσε τα φωτά του Πολιτισμού και της Δημοκρατίας στα πέρατα της γης!!!!!!

Βλέπω λοιπόν ένα μίνι μάρκετ με κάμερες απ έξω, που το ... είχε ασφαλώς ένας αλλοδαπός, ο όποιος μου με εξυπηρέτησε δείχνοντας μου το βίντεο. Αυτό που είδα στην οθόνη ήταν σοκαριστικό: 6-7 μελαμψοί, ΑΤΑΡΑΧΟΙ, ανάμεσα σε δεκάδες περαστικούς να παραβιάζουν το πόρτα του αυτοκίνητου και να φορτώνουν τις κούτες λες και ήταν σπιρτόκουτα!!!!! Με τέλεια οργάνωση και πειθαρχία!!! τις έδιναν χέρι με χέρι ο ένας στον άλλον τόσο άνετα και γρήγορα που δεν πίστευα στα μάτια μου.


Χρυσοχοΐδης: Δε χρειάζονται φρουρά τα αστυνομικά τμήματα

Συνεχίζοντας λοιπόν, καλώ την αστυνομία που ήρθε, ομολογώ, αμέσως, δυο νεαρά παιδιά φοβισμένα που κοίταγαν δεξιά και αριστερά με ένα βλέμμα τόσο φοβισμένο που πολύ δύσκολα θα ξεχάσω και μου είπαν ότι έχουν δύναμη δέκα (10) αντρών και ότι είναι φύσει αδύνατον να κάνουν κάτι, λέγοντας μου χαρακτηριστικά ότι γνωρίζουν το πρόβλημα και ότι έχουν καθημερινά δεκάδες τέτοια περιστατικά!!!!

Περισσότερα εδώ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη