25 Ιαν 2010

“Μάνα , σου γράφω , γιατί ξέμεινα από λεφτά ! Δεν λες στον πατέρα να μου κάνει επειγόντως …μια γονική παροχή ”;

Καλημέρα και καλή εβδομάδα με λίγο χιούμορ!

Ήδη λοιπόν έχουν κυκλοφορήσει ατάκες που χρησιμοποιούν οι νέοι (άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο…)
Διαβάστε τες ή μάλλον βάλτε τες στηυν διαβούλευση!

· « Δεν πας να διαβουλευτείς ! » ή

· « Μη μου ζαλίζεις τη διαβούλευση ! »

· « Μη χe… την αγορά μου μέσα! » ή

· « Σε ποια αγορά πιστεύεις ; »



· « Σιγά θα σκίσεις καμιά απόδειξη ! ”

· « … της Moody’s το κάγκελο κι εσύ μας πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες! »
· « Ρεεε , είσαι και τελείως stage; »
· Ο κουκουλοφόρος ληστής με μία μεγάλη σακούλα στην τράπεζα , πλέον δεν λέει «ψηλά τα χέρια και ακίνητοι όλοι γιατί σας την άναψα!» Φωνάζει στους πελάτες : « Δεν ζητώ την ανοχή, αλλά τη συμμετοχή σας” !

· Tι spread έχεις ; »
· “ Θα σου κλείσω τον Προμαχώνα! ”
· « Που ήσουν μέχρι τώρα Mήτσο μου; »
«– Έπεσα σε μπλόκο βρε γυναίκα! »
· “ Ναι στα μπλόκα της αστυνομίας κατά των hooligans ! ”
· “ Καλός ο Μπάμπης , αλλά δεν άντεχα άλλο. Έκανα… εθελούσια έξοδο”.
· “Τα έχω τρία χρόνια με την «Κική» , αλλά πρόσφατα με πίεσε να κάνω αναθεωρημένο πρόγραμμα σταθερότητας , κι εγώ την έκανα προς τα έξω με ελαφρά πηδηματάκια ! ! Όχι δεν είμαι καθίκι & βολεψάκιας ! Πήρα μετάθεση !
· Για το καλό της καριέρας μου .. μωρό μου! Σιγά σιγά θα μας πει για τη μανούλα μου το κάνω ρε g@m;Wto !

http://xeimwniatikhliakada.wordpress.com/

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη