9 Ιαν 2010

ΤΩΡΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ

Σήμερα θέλησα να ταυτοποιήσω ένα καρτοκινητό WIND που έχω στην κατοχή μου και μπήκα σε ένα κατάστημα της εταιρίας αυτής στην ανατ. Θεσσαλονίκη. Οι κοπέλες που με εξυπηρέτησαν ωστόσο δεν με ενημέρωσαν ότι όταν υπέγραψα την υπεύθυνη δήλωση της ταυτοποίησης ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΕΝΑ ΦΥΛΛΟ ΑΠΌ ΕΙΔΙΚΟ ΣΚΛΗΡΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ, ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!!!!!!
Όταν το κατάλαβα τους δήλωσα ότι δεν το δέχομαι και ζήτησα την...
ακύρωση του παραστατικού, κάτι το οποίο αρνήθηκαν. Στις σχετικές και επίμονες ερωτήσεις μου απάντησαν τελικά ότι η ηλεκτρονική μου υπογραφή καταχωρείται στα κεντρικά της εταιρίας και δεν ήταν σε θέση να γνωρίζουν αν θα χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε καλοθελητή της εταιρίας που θα έχει σε πρώτη ζήτηση ένα γνήσιο αντίγραφο της υπογραφής μου. Και ειδικός γραφολόγος να βρεθεί, δεν θα μπορεί να βεβαιώσει μια μελλοντική πλαστογραφία αφού η υπογραφή θα είναι δική μου!
Όταν τους είπα ότι η εταιρία τους δεν είναι αξιόπιστη και επικρατεί χάος, γι αυτό και γω δεν τους έχω καμιά εμπιστοσύνη, απλά ανασήκωσαν τους ώμους τους! Δεν είναι εξοργιστικό και εξαπάτηση αυτό αγαπητοί μου; Δεν είναι προσωπικά δεδομένα αυτά;
Αν αύριο κάποιο από αυτά τα καλόπαιδα που δουλεύουν για 600 ευρώ εκεί μέσα (αλλά έχουν πρόσβαση στα στοιχεία μου και στην ηλεκτρονική υπογραφή μου) πάνε και βγάλουν καμιά 10αριά πιστωτικές κάρτες και με χρεώσουν μεγάλα ποσά, ποιός θα φταίει βρε απατεώνες;
Πρέπει άμεσα να γίνει ομαδική προσφυγή στο Σ.τ.Ε. ώστε να σταματήσει άλλη μια περίπτωση εξαπάτησης και συγκέντρωσης ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων μας από ανυπόληπτες εταιρίες τύπου WIND.
ΔΗΜ.Π. ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Σχόλιο taxalia: ε;
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη