4 Ιαν 2010

ΠΟΙΟ ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΣΧΥΡΟ ΦΥΛΟ???


Αυτό δείχνει την κυριαρχία που έχει η γυναίκα επί του ανδρός.

ΑΝΤΡΑΣ: Τι έχεις;
ΓΥΝΑΙΚΑ: Τίποτα!
ΑΝΤΡΑΣ: Εντάξει! (πάει μέσα)
ΓΥΝΑΙΚΑ: (τον ακολουθεί) Αυτό ήταν; Δεν θα με ρωτήσεις τι έπαθα;
ΑΝΤΡΑΣ: Αφού μου είπες τίποτα!
ΓΥΝΑΙΚΑ: Δεν με αγαπάς πια! Δεν νοιάζεσαι για ....
μένα μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου...
(μισή ώρα γκρίνια και κλάμα αργότερα)
ΑΝΤΡΑΣ: Θέλω να μάθω τι σε προβληματίζει, ειλικρινά, θέλω να είσαι απολύτως ανοιχτή μαζί μου και να μου λες τα πάντα, μίλα μου εγινε κατι, πες μου...
ΓΥΝΑΙΚΑ: Σταμάτα να γίνεσαι επιτέλους πιεστικός, όλο να σου λέω μου λες, δεν μπορώ άλλο, πολλές φορές νιώθω να ασφυκτιώ από την υπερπροστασία σου...

Άντρας. ξύνει το κεφάλι του. Φευγει.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη