Αγαπητέ κ.Πρωθυπουργέ,
στις 29 Οκτωβρίου, με το θάρρος του ψηφοφόρου σας, σας έθεσα ένα πολύ σημαντικό για τη λειτουργία της Δημοκρατίας θέμα.
Σας ξαναρωτώ:
Υποσχεθήκατε ότι όλες οι κυβερνητικές αποφάσεις θα αναρτώνται στο διαδίκτυο.
Ορθότατο μέτρο, με το οποίο κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει.
Ορθότατο μέτρο, με το οποίο κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει.
Εγώ, απαιτώ σαν πολίτης, να βρίσκω στο διαδίκτυο, κυρίως, μια απόφαση, την οποία θεωρώ τη σημαντικότερη όλων: την κατανομή και τους λόγους της κρατικής διαφήμισης στα ΜΜΕ.
Θα ήθελα να μου εξηγήσετε, για ποιό λόγο, εν μέσω κρίσης, όπως συχνά πυκνά λέτε, βάλατε ολοσέλιδη, τεράστια καταχώρηση του ΟΠΑΠ, η οποία μπήκε εκεί για να μας πληροφορήσει ότι ....ο ΟΠΑΠ ενισχύει την Υγεία. Και πληρώνεται από την τσέπη του Έλληνα φορολογούμενου, τον οποίο καλείτε να ...φτύσει το γάλα της μάνας του.
Χρειάζεται για αυτό, διαφήμιση 60Χ40, στα Κυριακάτικα φύλλα; (την εντόπισα στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, πιθανώς να τη βάλατε κι αλλού). Ένα απλό δελτίο τύπου θα αρκούσε !
Η ειρωνία είναι ότι η συγκεκριμένη εφημερίδα, που έλαβε το ...(?) ποσό, για την ΑΠΟΛΥΤΩΣ άσκοπη διαφήμιση, στις αμέσως επόμενες σελίδες, ψέγει την υπουργό παιδείας, επειδή έδωσε 340 ευρώ, για να αγοράσει μποτάκια "εν μέσω οικονομικής κρίσης", όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.
Σας ξαναρωτώ επίμονα:
1. Ποιά η χρησιμότητα της συγκεκριμένης διαφήμισης;
2. Πόσα λεφτά έλαβε κάθε εφημερίδα για τη συγκεκριμένη διαφήμιση;
3. Γιατί δεν προχωράτε στην ανάρτηση στο internet των αποφάσεων Δ.Σ. του ΟΠΑΠ σχετικά με την κατανομή της διαφήμισης ;
Σας υπενθυμίζω τι λέγατε εσείς, στις 12-1-2009:
"Και ενώ υπό το βάρος των σκανδάλων της Διαχείρισης των ειδικών λογαριασμών των Υπουργείων και ιδίως του Υπουργείου Πολιτισμού, μετά τις αποκαλύψεις που ακολούθησαν το σκάνδαλο Ζαχόπουλου, η Κυβέρνηση εξαναγκάστηκε να προσχωρήσει στη λογική της κατάργησής τους και της ενσωμάτωσης τους στον Τακτικό Προϋπολογισμό, ο μεγαλύτερος «ειδικός λογαριασμός» (Διαφήμιση – Χορηγίες) του ΟΠΑΠ διατηρείται και παραμένει στη αυθαίρετη και χωρίς έλεγχο διαχείριση του εκλεκτού του συστήματος Καραμανλή Προέδρου του Οργανισμού. "
Τότε λοιπόν ο "ειδικός λογαριασμός" του ΟΠΑΠ, παρέμενε στην "αυθαίρετη" διαχείριση του εκλεκτού του Καραμανλή...
σήμερα η διαχείριση αυτών των κονδυλίων, έπαψε να είναι αυθαίρετη;;;
Με ποιόν τρόπο;
Σας ξαναζητώ:
Να δημοσιοποιούνται οι αποφάσεις του Δ.Σ. του ΟΠΑΠ για τις διαφημίσεις σε ΜΜΕ στο διαδίκτυο. Έχετε κανένα λόγο να μην το κάνετε; Έχετε κανένα λόγο να μην προχωρήσετε σε αυτή την κορυφαία και ουσιαστική πράξη δημοκρατίας; Ο ΟΠΑΠ είναι εταιρεία του ελληνικού λαού και κανενός άλλου. Βρείτε μου έναν λόγο για τον οποίο δεν πρέπει να ξέρω εγώ ο φορολογούμενος, πόσα χρήματα πήρε κάθε εφημερίδα για τη συγκεκριμένη διαφήμιση.
Πόσα πήρε λοιπόν;