Η εφημερίδα θα κυκλοφορεί πλέον, έξη μέρες την εβδομάδα, από Τρίτη, μέχρι Κυριακή.
Η έκδοση της Δευτέρας, είναι η πιό.....
Παρά το γεγονός ότι ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ και ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι άρτιες και υψηλής ποιότητας εφημερίδες, πληρώνουν τον "τηλεοπτικό φασισμό".
Το εκ προοιμίου πλεονέκτημα που έχουν δηλαδή εφημερίδες των Αθηνών, που στηρίζουν την κυκλοφορία τους σε τηλεαστέρες. Σε δημοσιογράφους, που είναι γνωστοί στο κοινό από την Τηλεόραση - δυνάστη.
Ο Μάκης Βοϊτσίδης π.χ., θέλει 200 Χατζηνικολάου, Τριανταφυλλόπουλους, Αναστασιάδηδες, Τράγκες, ..Μάγκες κ.λ.π. στην "καθισιά" !!! Όμως δεν θα έπαιρνε ποτέ, ούτε το 1/100 των αμοιβών των παραπάνω, καθώς δεν "έχτισε" καριέρα, βασισμένη στην TV. Δεν τον δείχνει η τηλεόραση, άρα δεν είναι ικανός. Έτσι λειτουργεί το μυαλό του αναγνώστη-καταναλωτή.
Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα του τύπου της Θεσσαλονίκης, είναι ότι είναι ποιοτικός !
Ολέθριο ..σφάλμα, σε μια Ελλάδα, που ζει και αναπνέει για έναν μόνο λόγο, που πολύ εύστοχα, περιγράφει συχνά-πυκνά ο taxalia, εδώ: το "ξέσκισμα".
Ο κόσμος, χρόνια τώρα εθίζεται στη λογική της αρένας.
Δεν θέλει να διαβάζει ειδήσεις, δεν έχει το χρόνο, δεν έχει την ψυχική ηρεμία, δεν έχει διανοητική καθαρότητα. Θέλει αίμα και σπέρμα!
Η συνταγή της επιτυχίας είναι : καυγάδες (συνήθως στημένοι), εκβιαστική δημοσιογραφία στη λογική "αν δεν μου κάνεις το χατίρι, θα δεις τι θα γράψω" και κυρίως "ξέσκισμα" επώνυμων.
Το φιλοθεάμον κοινό ανοίγει την εφημερίδα και απαιτεί, όχι να μάθει την αλήθεια ή να διαβάσει μια μεστή άποψη, αλλά να δει να διαπομπεύεται ένας "επώνυμος", ένας υψηλά ιστάμενος, ένας καλύτερος από αυτόν.
Αν ακολουθούσε τις πετυχημένες συνταγές της τηλεοπτικής λογικής, π.χ. ο Αγγελιοφόρος (και η Μακεδονία αντίστοιχα) και δεν αφιέρωναν το "σαλόνι" ας πούμε, στο ...πρόβλημα της λίμνης της Κορώνειας, αλλά σε μια τεράστια φωτογραφία της Τζούλιας Ψωμιάδη, με μια απόδειξη αγοράς αρώματος από τα HONDOS, και έναν οκτάστηλο τίτλο που θα έλεγε "Ντροπή! 280 ευρώ έδωσε για μια κολόνια η γυναίκα του Νομάρχη", και τις σχετικές ανοησίες, για καιρούς κρίσης, για λαϊκούς ηγέτες, που δεν μπορεί να τους εξευτελίζει έτσι η Τζούλια, που ήταν ζαχαροπλάστης....., η εφημερίδα θα είχε πενταπλάσιες πωλήσεις.
Και μετά βγάζουν ανακοινώσεις, για την "πνευματική μιζέρια της πόλης", για την "παράδοσή της στις συντηρητικές δυνάμεις" και άλλες φλυαρίες.
Γιατί επιτέλους, η σοβαρή ενημέρωση δεν είναι προνόμιο, είναι δικαίωμα του πολίτη.
Dimokratis/taxalia, 26-2-2010