23 Φεβ 2010

Κλείνει ο ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ της Δευτέρας. Μαύρα σύννεφα στον ουρανό των ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης

TaXalia/ Άποψη
Με λύπη αλλά και ανησυχία πληροφορηθήκαμε στο taxalia, από την εφημερίδα ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ, ότι με απόφαση των εκδοτών (ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.), αναστέλλεται μετά από 14 χρόνια κυκλοφορίας, η έκδοση της Δευτέρας.


Η εφημερίδα θα κυκλοφορεί πλέον, έξη μέρες την εβδομάδα, από Τρίτη, μέχρι Κυριακή.
Η έκδοση της Δευτέρας, είναι η πιό.....
"ακριβή" για όλες τις εφημερίδες, καθώς το φύλλο γράφεται την Κυριακή, οπότε ο εργοδότης πληρώνει προσαυξημένα ημερομίσθια λόγω αργίας και περιέχει αρκετά αθλητικά θέματα.
Προφανώς λοιπόν θα μειωθεί η αθλητική ύλη της εφημερίδας.
Είναι λογικό να ανησυχούν οι εργαζόμενοι στην εφημερίδα και ακόμη λογικότερο, το θέμα να απασχολήσει την ΕΣΗΕΜΘ.
Η εφημερίδα άλλαξε αρκετές φορές διευθυντές, μετακόμισε από τα γραφεία της Τσιμισκή 45 σε φθηνότερα και προχώρησε σε περικοπές στα ωράρια και στις αμοιβές συντακτών της, μέχρι να φτάσει στο σημερινό καθεστώς, με διευθυντή τον Τραϊανό Χατζηδημητρίου.
Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία μιας αξιόπιστης και έγκυρης εφημερίδας της Βόρειας Ελλάδας, άρτιας τεχνικά και πληρέστατης ως προς το ειδησειογραφικό τμήμα, αλλά κυρίως με εξαίρετους ρεπόρτερς και αρθρογράφους, όπως τον Μάκη Βοϊτσίδη (σε δύσκολη θέση, ως πρόεδρος της ΕΣΗΕΜΘ), τον -μοναδικό- Πάνο Θεοδωρίδη και πολλούς άλλους.
Είναι κοινό μυστικό, ότι οι εφημερίδες της πόλης φυτοζωούν.
Κανένα μέσο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τα φύλλα της πρωτεύουσας με τα DVD's.

Παρά το γεγονός ότι ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ και ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι άρτιες και υψηλής ποιότητας εφημερίδες, πληρώνουν τον "τηλεοπτικό φασισμό".

Το εκ προοιμίου πλεονέκτημα που έχουν δηλαδή εφημερίδες των Αθηνών, που στηρίζουν την κυκλοφορία τους σε τηλεαστέρες. Σε δημοσιογράφους, που είναι γνωστοί στο κοινό από την Τηλεόραση - δυνάστη.

Ο Μάκης Βοϊτσίδης π.χ., θέλει 200 Χατζηνικολάου, Τριανταφυλλόπουλους, Αναστασιάδηδες, Τράγκες, ..Μάγκες κ.λ.π. στην "καθισιά" !!! Όμως δεν θα έπαιρνε ποτέ, ούτε το 1/100 των αμοιβών των παραπάνω, καθώς δεν "έχτισε" καριέρα, βασισμένη στην TV. Δεν τον δείχνει η τηλεόραση, άρα δεν είναι ικανός. Έτσι λειτουργεί το μυαλό του αναγνώστη-καταναλωτή.

Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα του τύπου της Θεσσαλονίκης, είναι ότι είναι ποιοτικός !

Ολέθριο ..σφάλμα, σε μια Ελλάδα, που ζει και αναπνέει για έναν μόνο λόγο, που πολύ εύστοχα, περιγράφει συχνά-πυκνά ο taxalia, εδώ: το "ξέσκισμα".

Είναι η λέξη-κλειδί, το μυστικό της επιτυχίας.

Ο κόσμος, χρόνια τώρα εθίζεται στη λογική της αρένας.

Δεν θέλει να διαβάζει ειδήσεις, δεν έχει το χρόνο, δεν έχει την ψυχική ηρεμία, δεν έχει διανοητική καθαρότητα. Θέλει αίμα και σπέρμα!

Η συνταγή της επιτυχίας είναι : καυγάδες (συνήθως στημένοι), εκβιαστική δημοσιογραφία στη λογική "αν δεν μου κάνεις το χατίρι, θα δεις τι θα γράψω" και κυρίως "ξέσκισμα" επώνυμων.

Το φιλοθεάμον κοινό ανοίγει την εφημερίδα και απαιτεί, όχι να μάθει την αλήθεια ή να διαβάσει μια μεστή άποψη, αλλά να δει να διαπομπεύεται ένας "επώνυμος", ένας υψηλά ιστάμενος, ένας καλύτερος από αυτόν.

Η ...κολόνια της Τζούλιας

Αν ακολουθούσε τις πετυχημένες συνταγές της τηλεοπτικής λογικής, π.χ. ο Αγγελιοφόρος (και η Μακεδονία αντίστοιχα) και δεν αφιέρωναν το "σαλόνι" ας πούμε, στο ...πρόβλημα της λίμνης της Κορώνειας, αλλά σε μια τεράστια φωτογραφία της Τζούλιας Ψωμιάδη, με μια απόδειξη αγοράς αρώματος από τα HONDOS, και έναν οκτάστηλο τίτλο που θα έλεγε "Ντροπή! 280 ευρώ έδωσε για μια κολόνια η γυναίκα του Νομάρχη", και τις σχετικές ανοησίες, για καιρούς κρίσης, για λαϊκούς ηγέτες, που δεν μπορεί να τους εξευτελίζει έτσι η Τζούλια, που ήταν ζαχαροπλάστης....., η εφημερίδα θα είχε πενταπλάσιες πωλήσεις.

Οι άνθρωποι της όμως επέλεξαν τη σοβαρότητα. Αλλά η σοβαρότητα, δεν πουλάει !
Ακόμη και οι αυτοβαυκαλιζόμενοι ως προοδευτικοί σε αυτή την πόλη, ....ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ διαβάζουν! Για να δουν αν έκανε χαμάμ ο Γερουλάνος ή αν ήταν στητό το στήθος της Αφροδίτης Αλ Σάλεχ.

Και μετά βγάζουν ανακοινώσεις, για την "πνευματική μιζέρια της πόλης", για την "παράδοσή της στις συντηρητικές δυνάμεις" και άλλες φλυαρίες.

Εύχομαι και ευχόμαστε (υποθέτω) όλοι οι συντελεστές του taxalia, και απαιτούμε -με το δικαίωμα και τη δύναμη που μας δίνει το γεγονός, ότι είμαστε το δημοφιλέστερο ιντερνετικό μέσο στη Β.Ελλάδα-, να στηριχθούν με κάθε τρόπο και κάθε μέσο, οι εργαζόμενοι σε ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟ και ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

Γιατί επιτέλους, η σοβαρή ενημέρωση δεν είναι προνόμιο, είναι δικαίωμα του πολίτη.

Dimokratis/taxalia, 26-2-2010

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη