8 Φεβ 2010

Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί και το πρόβλημα της παιδείας

Σύμφωνα με την κα. Διαμαντοπούλου το πρόβλημα της παιδείας είναι οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί στους διάφορους φορείς του δημοσίου και οι πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί οι οποίοι... σημειωτέον είναι απόρροια της πολιτικής όλων των κυβερνήσεων μεταπολεμικά.
Ασφαλώς και το πρόβλημα της παιδείας δεν είναι αυτό φίλες και φίλοι.
Απλά η υπουργός προσπαθεί να βρει ένα άλλοθι για να εφαρμόσει ΚΑΙ στην παιδεία τα καταστρεπτικά οικονομικά μέτρα της απίστευτης κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου.
Σήμερα το πρωί έκανα μία ανάρτηση αναφορικά με ένα έγγραφο που έχει σταλεί στις διευθύνσεις εκπαίδευσης όλων των νομών της χώρας και την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ->
Σχετικά λοιπόν με τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς έχω να σημειώσω τα εξής:
...

Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί καλύπτουν θέσεις διοικητικού προσωπικού στους διάφορους φορείς καθώς οι φορείς αυτοί δε διαθέτουν το αναγκαίο προσωπικό και αυτό είναι γνωστό σε όλους.
Αρκεί να δει κανείς πόσες οργανικές θέσεις διοικητικού προσωπικού έχει μια διεύθυνση εκπαίδευσης ή ένα ΙΕΚ και θα καταλάβει.

Αποσπάσεις χρειάζονταν και θα χρειάζονται και μάλιστα αρκετές. Το θέμα είναι να θεσμοθετηθούν κριτήρια αντικειμενικά και δίκαια.
Η κα. Διαμανοπούλου βρίσκεται μακριά από έναν τέτοιο στόχο καθώς τόσο ορισμένες επιλογές της για στελέχη εκπαίδευσης όσο και οι αποσπάσεις που έκανε πριν τα Χριστούγεννα μαρτυρούν την κομματική διάθεση που έχει.

Για τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς τώρα, η κατάσταση είναι ακόμα πιο περίπλοκη καθώς υπάρχει ένα στρεβλό καθεστώς τοποθέτησης εκπαιδευτικών σε οργανικές θέσεις. Αναφέρω μόνο τρία παραδείγματα:
1. Στα ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ τοποθετούνται και σωστά δύο εκπαιδευτικοί στα εργαστηριακά μαθήματα ακόμα όμως και σε τάξεις με 15 άτομα, ενώ στα γενικά λύκεια ο καθηγητής π.χ. της πληροφορικής είναι αναγκασμένος να κάνει μάθημα σε τριάντα άτομα στο εργαστήριο πράγμα που είναι πρακτικά αδύνατο.
2. Οι πολύτεκνοι διορίζονται και τοποθετούνται υποχρεωτικά σε σχολεία του τόπου κατοικίας τους άσχετα από τα χρόνια προϋπηρεσίας τους ή τα μόρια.
3. Οι καθηγητικές σχολές εξακολουθούν και δέχονται χιλιάδες εισακτέους χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη σύνδεσης εισακτέων και απορρόφησης.

Θέλω να πω αγαπητοί φίλοι ότι το πρόβλημα είναι πρώτα απ΄όλα δομικό και ύστερα όλα τα υπόλοιπα.
Η κα. Διαμαντοπούλου οφείλει να το γνωρίζει, γιατί σε διαφορετική περίπτωση εκτίθεται με δηλώσεις και αποφάσεις της που μόνο στόχο έχουν την εξυπηρέτηση των δικών μας παιδιών και την περιστολή δαπανών γα την παιδεία σε αντίθεση με τις προεκλογικές της εξαγγελίες.

Η αναβάθμιση της παιδείας χρειάζεται προγραμματισμό σε βάθος τουλάχιστον 10-ετίας. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά ανοησίες.
poltikiprotasi.blogspot.com
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη