1 Φεβ 2010

Το Marketing της Vodafone κοιμάται;

Συνέχιζε και έπαιζε χθες (Κυριακή) η “Φανταστική” διαφήμιση της Vodafone – παρωδία για την Εθνεγερσία του 1821.

Το να έχεις μία “λάθος ιδέα” δεν είναι σπάνιο για επιχειρήσεις. Σε αυτή την περίπτωση, η ιδέα δεν ήταν καθόλου έξυπνη, αλλά... έστω ότι δεν έγινε σωστή σφυγμομέτρηση πριν την έναρξη της καμπάνιας.


Μετά από όλον αυτόν τον σάλο που έχει δημιουργηθεί, δεν υπάρχει κάποιος ξύπνιος εντός της εταιρείας να αποσύρει αυτή την αποτυχημένη διαφήμιση; Για παράδειγμα, τέσσερα άτομα από τον δικό μας περίγυρο, σήμερα θα αλλάξουν πάροχο λόγω ακριβώς της διαφήμισης. Είμαστε σίγουροι πως αυτό θα πάρει διαστάσεις χιονοστιβάδας. Το διαδίκτυο βράζει, τα οργισμένα άρθρα διαδέχονται το ένα το άλλο.


Όχι, δεν μας έπιασε ο πόνος για τη Vodafone. Μας εκπλήσσει που μία ιδιωτική επιχείρηση κάνει αυτή την “πατάτα” και αντί να την διορθώσει την αφήνει να αιωρείται (ένα τηλέφωνο υπόθεση είναι βρε γίγαντες!). Όπως μας προξενεί έκπληξη πως ένας πακτωλός χρημάτων, αφού η παραγωγή είναι πανάκριβη, δόθηκε σε μία αμφιβόλου ποιότητας προωθητική ενέργεια που ήταν βέβαιο ότι θα προκαλέσει το κοινό αίσθημα. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν ισχύει το “any publicity is good publicity”. Θα το δείξουν και τα αποτελέσματα.

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη