12 Φεβ 2010

Δυσαρεστημένος από την OPEL GM HELLAS


OPEL – GM HELLAS
Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ…ΧΑΛΑΣΟΥΝ!!! ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ ΤΩΝ ΑΤΥΧΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ!!!

Το καλοκαίρι του 2007 αγόρασα ένα καινούργιο OPEL ANTARA DIESEL από την DION MOTORS A.E. αντιπρόσωπο της OPEL – GM HELLAS στην Πιερία. Τα πράγματα πήγαιναν πολύ καλά μέχρι....
τον Ιανουάριο του 2009 οπότε και πρωτοεμφανίστηκε ένα πρόβλημα στο αυτοκίνητο, το οποίο είχε να κάνει με τα ηλεκτρονικά του συστήματα ασφαλείας και το οποίο παρά τις αλλεπάλληλες επισκευές και προσπάθειες αποκατάστασης (περισσότερες από δέκα!!!), μέχρι και σήμερα δεν κατάφεραν να εντοπίσουν και να επιλύσουν. Εκτός από το προφανές ότι τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου δεν λειτουργούν και άρα οδηγώ με αυξημένο κίνδυνο, ο κινητήρας του αυτοκινήτου κόβει απότομα την ιπποδύναμη με αυτονόητες συνέπειες σε περίπτωση προσπέρασης κλπ.

Με διάθεση καλοπροαίρετης στάσης, λόγω της καλής μου σχέσης με τον τοπικό αντιπρόσωπο, υπέμεινα μέχρι σήμερα όλους τους πειραματισμούς αλλά δυστυχώς καταλήξαμε σε αδιέξοδο. Το τεχνικό τμήμα της εταιρίας πρότεινε να αφήσω το αυτοκίνητό μου για μερικούς…μήνες…στο service ώστε να πειραματισθούν περαιτέρω μέχρι να ανακαλύψουν το πρόβλημα, δεδομένου ότι η βλάβη δεν είναι μόνιμη αλλά εμφανίζεται σε άτακτα χρονικά διαστήματα και απρόβλεπτα.

Όπως είναι φυσικό δεν δέχθηκα και ζήτησα να μου αντικαταστήσουν το αυτοκίνητο. Η απάντηση ήταν αρνητική με αρκετή δόση αδιαφορίας. Στο διαφημιστικό τους έντυπο, όταν αγόρασα το αυτοκίνητο, έγραφαν ότι «…τολμούσαν να επεκτείνουν την εγγύηση στα 6 χρόνια από 2 που ήταν υποχρεωμένοι…» και έκαναν το «κορόιδο» σε υποχρέωση που γεννήθηκε στους 18 μήνες!!! Αναγκάστηκα μετά από αυτό να επισημοποιήσω το αίτημά μου με εξώδικο, αλλά…δεν ίδρωσε το αυτί τους!!! Γνωρίζουν ότι οι νομικές υποθέσεις στη χώρα μας καθυστερούν και κοστίζουν! Έχουν ισχυρή νομική ομάδα απέναντι στον άτυχο πελάτη τους και αν φτάσει… ο κόμπος στο χτένι… θα ανταποκριθούν…τότε!!! Ήμουν αναγκασμένος να προχωρήσω σε αγωγή κατά της OPEL – GM HELLAS και όταν φτάσουμε στο δικαστήριο να βρω το δίκιο μου!!! Το έκανα, αλλά πλέον έχω θυμώσει για τον τρόπο που αντιμετώπισαν το θέμα μου (κινδυνεύει καθημερινά η ζωή η δική μου και των παιδιών μου) και θέλω να μάθουν όσο περισσότεροι άνθρωποι γίνεται, τι τους περιμένει στην περίπτωση που θα έχουν την «τύχη» μου, τουλάχιστον από την εν λόγω εταιρία!!! Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλες αντιπροσωπείες σε παρόμοιες περιπτώσεις, αλλά αυτές τις μέρες ακούω στις ειδήσεις για ανακλήσεις χιλιάδων αυτοκινήτων από την ΤΟΥΟΤΑ, HONDA κλπ με ό,τι κόστος αυτό συνεπάγεται για τις εταιρίες αυτές και νοιώθω τουλάχιστον άσχημα που η OPEL δεν μπορεί να ανακαλέσει 1 (ένα) ANTARA!!!!!!!

Τέλος θεωρώ ότι και ο τοπικός αντιπρόσωπος θα έπρεπε να εκτιμήσει καλύτερα την περίπτωσή μου και να σταθεί στο ύψος που περίσταση απαιτούσε!

Σάββας Σιονακίδης

Κατερίνη
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη