13 Φεβ 2010

Παράπονα και για την αντιπροσωπεία της VOLVO

E-MAIL ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Αγαπητοί φίλοι γεια σας. Σας γράφω αγανακτισμένος από την συμπεριφορά, την πονηριά και την ασχετοσύνη των αντιπροσώπων της VOLVO στην Θεσσαλονίκη.
 Δεν θα...
σας κουράσω με την ως τώρα πορεία του αυτοκινήτου που, όπως αποδείχτηκε, έτυχε και ήταν ένα ελαττωματικό όχημα (μιλάω για το συγκεκριμένο και όχι για όλα τα S 40).
Το εξοργιστικό της υπόθεσης είναι ότι ουδέποτε με βοήθησαν έστω στο ελάχιστο οι άσχετοι υπάλληλοι "τεχνικοί" της αντιπροσώπου εταιρίας αυτής, καθώς όπως αποδείχτηκε δεν ήταν καθόλου εκπαιδευμένοι και αδυνατούσαν να ανταπεξέλθουν σε δύσκολα προβλήματα. ΠΑΝΤΑ, ωστόσο χρέωναν τις υπηρεσίες τους με αποτέλεσμα να έχω πληρώσει πολλά λεφτά σε δήθεν επισκευές (εγκεφάλου, αιρ κοντίσιον κλπ). Ακόμα και για την αλλαγή τακακιών δεν μπορούσαν να μου πούνε πότε πρέπει να γίνει. Ξεκίνησαν από τις 60.000 χλμ και τελικά τα άλλαξα αγανακτισμένος στις 80.000 σε άλλο συνεργείο και με 70% μικρότερο κόστος.
Εδώ και μερικές μέρες μου κρατούν το αυτοκίνητο στο συνεργείο τους για να... βρουν πρώτα τί έχει ο εγκέφαλος και σταματάει το όχημα και ΜΕΤΑ θα δούμε αν μπορούν να το επισκευάσουν. Για το ίδιο πρόβλημα, πριν λίγες μέρες μου πήραν 125 ευρώ επειδή λέει δεν είχε πρόβλημα ο εγκέφαλος και απλά χρειάζονταν καθάρισμα οι επαφές, πράγμα το οποίο έκαναν.
Να υπογραμμίσω ότι για το διάστημα που κρατούν το αυτοκίνητο στο συνεργείο τους, ΔΕΝ δίνουν ΠΟΤΕ αυτοκίνητο αντικατάστασης δικαιολογούμενοι μονίμως ότι είναι... χαλασμένο ή ότι έχει δοθεί σε άλλον πελάτη. Είναι φανερό ότι με δουλεύουν και ότι απλά ΔΕΝ διαθέτουν αυτοκίνητα προσωρινής αντικατάστασης. Όταν όμως είχα αγοράσει το αυτοκίνητο προ 5ετίας, ο πωληταράς που μου το πούλησε, με διαβεβαίωσε ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα είναι πάντα στην διάθεσή μου όταν το δικό μου παρουσιάσει πρόβλημα. Ο ίδιος πωληταράς με διαβεβαίωσε τότε ότι το συγκεκριμμένο μοντέλο κινείται με καδένα και γω ο αφελής τον πίστεψα. Αργότερα ανακάλυψα ότι το δικό μου μοντέλο το 1600σάρι κινείται με ιμάντα!!! Αυτός ο άνθρωπος πάντως, δεν είναι σήμερα σε αυτή τη δουλειά, επειδή κανένας δεν σταυρώνει 5ετία εκεί μέσα, καθόσον έμαθα!
Έχω τηλεφωνήσει στα κεντρικά στην Αθήνα πολλές φορές αλλά πάντα με "γράφουν" κανονικότατα και έχω παρατηρήσει ότι κάθε φορά ο υπεύθυνος "διευθυντής" είναι διαφορετικός. Ή τους απολύουν ή φεύγουν αγανακτισμένοι (οι σοβαροί), δεν εξηγείται διαφορετικά. Κι εκεί ισχύει το δόγμα της 5ετίας φαίνεται.
Για να καταλάβετε με πόσο άσχετους έχουμε να κάνουμε, σας λέγω ότι ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου Θεσσαλονίκης δουλεύει μόλις 4 χρόνια εδώ και έμαθε την δουλειά εμπειρικά και δεν πέρασε κανένα σχολείο ειδίκευσης επάνω στα μοντέλα της εταιρίας. Αυτά ξέρει, αυτά κάνει ο άνθρωπος!
Αποφάσισα να στείλω επιστολή στην Βόλβο Σουηδίας και θα δω από κει πέρα τί θα κάνω. Ένα είναι σίγουρο, ωστόσο. Από την αντιπροσωπία αυτή δεν θα αγοράσω ξανά ούτε ρόδα!

nikpodaras / gmail.com
12/2/10
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη