Επιτέλους, εδώ και κάποιες ημέρες η προσπάθεια που κατέλαβαν οι τελευταίες διοικήσεις του Ο.Σ.Ε. στέφθηκαν με επιτυχία. Είναι λοιπόν γεγονός η επιτυχής μετάπτωση του Ελληνικού σιδηρόδρομου στην δεκαετία του 1970. Συγκεκριμένα, πριν από κάποια χρόνια είχαν...
δοθεί πολλά εκατομμύρια ? ώστε το τμήμα Αθήνα - Κιάτο να εκσυγχρονιστεί. Γι' αυτό λοιπόν και κατασκευάστηκε καινούρια διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων, δημιουργήθηκαν καινούριοι σταθμοί που εξοπλίστηκαν με τα καλύτερα συστήματα για την πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του κοινού και το αποκορύφωμα ήταν η κατασκευή της τηλεδιοίκησης πλησίον του σταθμού της Κορίνθου η οποία είχε την ικανότητα να επιβλέπει και να διαχειρίζεται την κυκλοφορία όλων των συρμών που κινούταν στο δίκτυο από Λιόσια έως και Κιάτο. Όλα αυτά όμως παλιά, γιατί τώρα η τηλεδιοίκηση «βλέπει» από τους 8 εν ενεργεία σταθμούς τους 3 (Αγ. Θεόδωροι - Κόρινθο - Κιάτο) και μπορεί να ελέγξει μόνο τον ένα (Αγ. Θεοδώρων). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η διπλή γραμμή ειδικότερα στο τμήμα Αγ. Θεοδώρων - Κορίνθου να έχει γίνει μονή και ουσιαστικά να έχουμε δύο συρμούς που κινούνται προς αντίθετες κατευθύνσεις επάνω στην ίδια τροχιά.(Δεκαετία 1970 που λέγαμε)
Ατύχημα δεν έχει γίνει μόνο λόγω της ικανότητας και της εμπειρίας που έχουν οι σταθμάρχες και οι μηχανοδηγοί. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά εδώ και περίπου ένα χρόνο δεν λειτουργούν και τα τηλέφωνα των σταθμών!!! Δηλαδή οι σταθμάρχες επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω ασυρμάτου (Δεκαετία 1970 που λέγαμε) και οι υπάλληλοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είναι εκεί για την εξυπηρέτηση και την ενημέρωση των επιβατών επικοινωνούν με την τηλεδιοίκηση (για συλλογή και μετάδοση πληροφοριών) μέσω των κινητών τους τηλεφώνων (τα οποία βέβαια πληρώνουν οι ίδιοι και όχι η εταιρεία).
Δεν θέλω να αναφέρω πως στους σταθμούς δεν λειτουργούν πέρα από τα τηλέφωνα, τα συστήματα ηχητικών αναγγελιών, τα ρολόγια και τα συστήματα πληροφόρησης κοινού, ούτε ότι ανάδοχος του έργου (κατασκευή και συντήρηση) είναι η SIEMENS γιατί θα με πείτε γραφικό και συνομωσιολόγο.
Τελειώνοντας θέλω να αναφέρω πως εμπόδιο στην ολοκλήρωση της τιτάνιας προσπάθειας που καταβάλουν οι διοικήσεις του Ο.Σ.Ε. ώστε να ολοκληρωθεί το έργο τους (δηλαδή να το ξευτελίσουν τον οργανισμό όσο μπορούν, ώστε να δοθεί κοψοχρονιά στους υποψήφιους αγοραστές) αποτελεί η πλειοψηφία των υπαλλήλων του, που προσπαθεί μέσω τηλεγραφημάτων, αναφορών, σωματείων και του καταραμένου τους φιλότιμου (ακούς εκεί να χρησιμοποιούν τα κινητά τους και να θέλουν να δουλέψουν) να ανακόψουν το «έργο» της διοίκησης.
Υ.Γ. Ελπίζω να γίνει δημοσίευση του άρθρου διότι δεν αφορά μόνο εμάς τους εργαζόμενους του Ο.Σ.Ε. (που κάθε μέρα ακούμε τα εξ' αμάξης από τους αγανακτισμένους πολίτες) αλλά και το κάθε ένα ξεχωριστά Έλληνα φορολογούμενο πολίτη που πρέπει να μάθει πως για ακόμη μία φορά τα χρήματά του δεν έπιασαν τόπο.