2 Μαρ 2010

Αφάνταστη ταλαιπωρία πολιτών από τον Ο.Σ.Ε.

Ερώτηση για το γνωστό θέμα, με τη διακοπή λειτουργίας της υπηρεσίας τηλεφωνικών κρατήσεων εισιτηρίων του ΟΣΕ, έκανε στη Βουλή, η βουλευτής Θεσσαλονίκης ΠΑΣΟΚ, Χρύσα Αράπογλου, η οποία επισημαίνει ότι:


Μεγάλη ταλαιπωρία αντιμετωπίζουν το τελευταίο διάστημα οι σιδηροδρομικώς μετακινούμενοι, εξαιτίας της διακοπής λειτουργίας της υπηρεσίας τηλεφωνικών κρατήσεων εισιτηρίων του ΟΣΕ.

Ο συγκεκριμένος αριθμός 1110 είναι το τελευταίο διάστημα εκτός λειτουργίας και με δεδομένη την απουσία συστήματος ηλεκτρονικής κράτησης εισιτηρίων, η μοναδική επιλογή που έχει ο κάθε ενδιαφερόμενος για να αγοράσει εισιτήριο για δρομολόγιο του ΟΣΕ είναι να επισκεφτεί τους χώρους των σιδηροδρομικών σταθμών ή τα κατά τόπους γραφεία του ΟΣΕ, αναμένοντας τουλάχιστον μία ώρα στην ουρά.

Η ταλαιπωρία αυτή επιτείνεται και από τα παρακάτω:

Οι τηλεφωνικές γραμμές πληροφοριών του ΟΣΕ στους σιδηροδρομικούς σταθμούς είναι μονίμως κατειλημμένες.

Στα γραφεία του ΟΣΕ δεν υπάρχει ξεχωριστή υπηρεσία πληροφοριών, με αποτέλεσμα ακόμα και για απλές ερωτήσεις οι πολίτες να αναγκάζονται να μπαίνουν στην ουρά.

Με δεδομένη μάλιστα την υψηλή ζήτηση του τραίνου την παρούσα περίοδο που έχει τεθεί εκτός λειτουργίας η ΠΑΘΕ στο ύψος των Τεμπών

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ

Πώς και πότε θα επιλυθεί το ζήτημα της επαναλειτουργίας της υπηρεσίας τηλεφωνικών κρατήσεων του ΟΣΕ
Γιατί στην εποχή των νέων τεχνολογιών ο ΟΣΕ δεν έχει υιοθετήσει ηλεκτρονικό σύστημα κράτησης ή αγοράς εισιτηρίων; Υπάρχει τέτοια πρόθεση από πλευράς ΟΣΕ και αν ναι με τι χρονοδιάγραμμα;

Χρύσα Αράπογλου
Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη