Στην εικόνα στα αριστερά βλέπετε τα αποτελέσματα του πειράματος που κάναμε πριν λίγη ώρα.
Γενικά στο Internet «πουλάνε» αναρτήσεις που περιέχουν λέξεις κλειδιά όπως τα: sex, σεξ, τσόντα κλπ. Αυτές τις μέρες προστέθηκαν και άλλες λέξεις κλειδιά όπως οι: Τσόντα τζούλιας, σαμπάνια τζούλιας κλπ.
Έτσι λοιπόν με διαφορά μερικών λεπτών αναρτήσαμε την ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια είδηση.
Η πρώτη είχε τίτλο με το γνωστό καυστικό ύφος του TaXalia, ενώ η δεύτερη περιείχε την λέξη sex!
Τα αποτελέσματα του «πειράματος» μας ήταν η άνοδος του δεύτερου ποστ στην λίστα που υπάρχει στα αριστερά, πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με την αρχική ανάρτηση.
Συμπέρασμα; Ε δεν θέλει και σκέψη! Ο Έλληνας (και όχι μόνο!) διψάει για πικάντικες ειδήσεις. Τόσο πολύ που πολλές φορές χάνει το μέτρο.
Το ενθαρρυντικό… του πειράματος; Οι συχνοί αναγνώστες μας (και όχι αυτοί που ήρθαν από τις μηχανές αναζήτησης), σχολίασαν στο πρώτο, ρο γνήσιο άρθρο μας.
Αυτά! Καλό σας απόγευμα.
Σας ευχαριστούμε που διαβάζετε το TaXalia, με τον τρόπο που το διαβάζετε…