Κύριοι,
θα ήθελα να καταγγείλω ότι ο ΟΤΕ (ΟΤΕnet) από την προηγούμενη Πέμπτη το πρωί έχει πρόβλημα (όπως δηλώνει) στους email servers τους και έχει αφήσει τους πελάτες του επί 4 μέρες χωρίς e-mail.
Είμαι επαγγελματίας του Internet και αυτή τη στιγμή δεν ξέρω τι email έρχονται στη θυρίδα μου ώστε να απαντήσω, εκτίθεμαι προφανώς σε πελάτες μου που...
επικοινωνούν μαζί μου και δεν το μαθαίνω, και ο ΟΤΕ δηλώνει ότι δεν έχει ιδέα αν και πότε θα διορθώσει το πρόβλημα. Είναι αυτή εικόνα του μεγαλύτερου οργανισμού τηλεπικοινωνιών της χώρας με τα ατελείωτα κεφάλαια να μην μπορεί ακόμα και 100 ώρες μετά την παρουσίαση ενός προβλήματος να το διορθώσει και να προσφέρει ξανά τις υπηρεσίες που υποχρεούται στους πελάτες του;;;;;
Δεν είναι ΞΕΦΤΙΛΑ για εναν τέτοιο οργανισμό όταν παραπονιέμαι να μου προτείνει να πάω να κάνω ενα λογαριασμό email στο Yahoo ή στο Google και να δηλώσω στις ρυθμίσεις του email μου (tools.otenet.gr) να μου προωθούνται εκεί (στο Yahoo) τα email που μου έρχονται στην ΟΤΕΝΕΤ???
Εγώ δεν πληρώνω στον ΟΤΕ για να έχω υπηρεσίες σαν τις δωρέαν του Yahoo !!!!!!!
Η αδιαφορία και η ΒΛΑΚΕΙΑ τους δεν έχει όρια !!!!!!!!
Παλιότερα για να μου στήσουν μια γραμμή DSL μου ήρθαν στο σπίτι μου οι τεχνικοί τους 13 φορές !!!!!!!!!!!! Αναγκάστηκα να διαμαρτυρηθώ μέχρι το γραφείο του διευθύνοντα συμβούλου για να μου εγκαταστήσουν την γραμμή.
Επίσης παλιότερα (όταν φτιάξανε το tools.otenet.gr) μου χάσανε 700 email από την θυρίδα μου στην OTENET. Ο λόγος; Δεν ήξεραν ούτε οι ίδιοι και φυσικά δεν είχαν ενημερώσει τους πελάτες τους ότι αν κάποιος ανοίξει το Outlook και στον browser έχει το tools.otenet.gr τότε διαγράφονται αυθαίρετα όλα τα email του από τον email server της OTENET !!!!!!
Δεν κάνανε τον αναγκαίο ποιοτικό έλεγχο του tools πριν το βγάλουν στον αέρα ώστε να διαπιστώσουν στη πράξη ότι έχει πρόβλημα;
Τώρα λένε ότι το έλυσαν αυτό το πρόβλημα, ένας θεός ξέρει εν τω μεταξύ πόσες χιλιάδες email χάθηκαν και δεν τα έλαβαν ποτέ οι πελάτες τους....
Οπως βλέπετε όμως τώρα έχουν αλλο πρόβλημα επί 4 μέρες (100 ώρες) και δεν είναι σε θέση να το λύσουν και οι πελάτες τους δεν έχουν επικοινωνία. Παρατήρησα μάλιστα κάτι. Από την προηγούμενη Πέμπτη που παρατηρήθηκε το πρόβλημα ο ΟΤΕ άρχισε πάλι καμπάνια διαφημιστική ταίζοντας τα κανάλια και τα media γενικώς.....
Ελπίζω εσάς να σας άφησε πεινασμένους ώστε αυτή η διαμαρτυρία να έχει κάποια ελπίδα να βγει στον αέρα.... :-)
Ευχαριστώ
Αναστάσιος Χατζηκρυστάλλης
Προγραμματιστής Η/Υ