Τη νέα διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ που στοίχισε 1.200.000 ευρώ (άκουσον!!!!!) παρουσίασε στις 22 Μαΐου του 2009 ο νυν...
κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ. και τότε Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Μαρκόπουλος (μην ξεχνάμε και τη συνεισφορά του Aris Tours Σπηλιωτόπουλου). Αν κάνει κανείς μία περιήγηση στο δαπανηρό ιστολόγιο http://www.mygnto.gr/ , του οποίου το όνομα μετά βεβαιότητος το "εύρηκαν" στα γαριδάκια (μήπως o νονός ήταν Πολωνός;), μπορεί εύκολα να διαπιστώσει ότι δεν αξίζει ουσιαστικά ούτε 1200 ευρώ!...
H ιστοσελίδα, πέρα από τη λάθος επιλογή του ονόματος έχει και λάθος σχεδιασμό, καθώς δεν κατηγοριοποιεί ορθώς τούτως ώστε να προσανατολίσει τον επισκέπτη, απευθυνόμενη έτσι στον τουρίστα και τον επιχειρηματία με τον ίδιο ακριβώς τρόπο! Αποτέλεσμα όλης αυτής της κακοδιαχείρισης, είναι η εκ νέου επένδυση σε καινούργιο πόρταλ με το όνομα http://www.visitgreece.gr/ (τελεί υπό κατασκευή).
Στη μόνη βιομηχανία που διαθέτει η χώρα μας, δηλαδή την τουριστική...πέρσι ξοδεύτηκαν επενδυτικά 70 εκ. ευρώ (φέτος θα είναι 10 εκ.) και το αποτέλεσμα ήταν να μειωθεί ο τουρισμός κατά 15%!!! Μάλλον το portal δεν έκανε καλά τη δουλειά του, αν αναλογιστεί κανείς ότι το 75% των τουριστών παίρνουν την τελική απόφαση για τον τόπο προορισμού των διακοπών τους από το διαδίκτυο.
Η "όμορφη" σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού παρέλαβε ένα χρέος της τάξεως των 140 εκ ευρώ (μεταξύ αυτών χρωστάμε και στο φόκους κάτι χιλιάδες ευρώ...εξού και τα κωλοδάχτυλα), το οποίο την ανάγκασε να κάνει το τηλεοπτικό φετινό τουριστικό σποτ δίχως να ξοδέψει ούτε 1 ευρώ, μοντάροντας τα σποτ των προηγούμενων ετών (σημειώνουμε την προσθήκη του νέου μουσείου της ακρόπολης) και χρησιμοποιώντας ως νέο σύνθημα το "kalimera"...Εμείς ας ελπίσουμε να μη γίνει kalispera και μετά kalinyxta!
Υ.Γ.: Άφραγκες επενδύσεις στο τελευταίο προπύργιο εσόδων της χώρας μας!
H ιστοσελίδα, πέρα από τη λάθος επιλογή του ονόματος έχει και λάθος σχεδιασμό, καθώς δεν κατηγοριοποιεί ορθώς τούτως ώστε να προσανατολίσει τον επισκέπτη, απευθυνόμενη έτσι στον τουρίστα και τον επιχειρηματία με τον ίδιο ακριβώς τρόπο! Αποτέλεσμα όλης αυτής της κακοδιαχείρισης, είναι η εκ νέου επένδυση σε καινούργιο πόρταλ με το όνομα http://www.visitgreece.gr/ (τελεί υπό κατασκευή).
Στη μόνη βιομηχανία που διαθέτει η χώρα μας, δηλαδή την τουριστική...πέρσι ξοδεύτηκαν επενδυτικά 70 εκ. ευρώ (φέτος θα είναι 10 εκ.) και το αποτέλεσμα ήταν να μειωθεί ο τουρισμός κατά 15%!!! Μάλλον το portal δεν έκανε καλά τη δουλειά του, αν αναλογιστεί κανείς ότι το 75% των τουριστών παίρνουν την τελική απόφαση για τον τόπο προορισμού των διακοπών τους από το διαδίκτυο.
Η "όμορφη" σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού παρέλαβε ένα χρέος της τάξεως των 140 εκ ευρώ (μεταξύ αυτών χρωστάμε και στο φόκους κάτι χιλιάδες ευρώ...εξού και τα κωλοδάχτυλα), το οποίο την ανάγκασε να κάνει το τηλεοπτικό φετινό τουριστικό σποτ δίχως να ξοδέψει ούτε 1 ευρώ, μοντάροντας τα σποτ των προηγούμενων ετών (σημειώνουμε την προσθήκη του νέου μουσείου της ακρόπολης) και χρησιμοποιώντας ως νέο σύνθημα το "kalimera"...Εμείς ας ελπίσουμε να μη γίνει kalispera και μετά kalinyxta!
Υ.Γ.: Άφραγκες επενδύσεις στο τελευταίο προπύργιο εσόδων της χώρας μας!
epikairo.gr