Γεια σας ήρωες. Σας εύχομαι ένα 2010 γεμάτο αισιοδοξία, υγεία και λιγότερο άγχος. Ας ελπίσουμε ότι η κρίση έφυγε μαζί με το 2009. Όσον αφορά τις Κασσάνδρες που προβλέπουν οικονομική κρίση και το 2010, ας τις αγνοήσουμε γιατί είμαστε..
έτοιμοι να την αντιμετωπίσουμε. Είναι καιρός να ανταμειφθούν αυτοί που αγαπάνε πραγματικά τη κομμωτική τέχνη και οι περίοδοι οικονομικής δυσπραγίας είναι η ευκαιρία που περιμένουν για να ξεχωρίσουν.
Ας δούμε τι μπορείτε να κάνετε στις επιχειρήσεις σας το 2010, άσχετα με το αν θα συνεχίσει να υπάρχει κρίση.
1. Ξεκινήστε να κρατάτε οικονομικά στοιχεία, όπως έσοδα έξοδα, για το κομμωτήριο σας. Έτσι θα μπορέσετε να προβλέψετε το επερχόμενο πρόβλημα πχ έλλειψη κεφαλαίου κίνησης (ρευστού), πριν αυτό γίνει άλυτο.
2. Μάθετε να «διαβάζετε» τα οικονομικά στοιχεία και να βλέπετε μέσα από αυτά τα δυνατά και αδύνατα σημεία σας. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες γνώσεις και δεν είναι κάτι το δύσκολο. Αν δυσκολεύεστε απευθυνθείτε στον λογιστή σας ή στον προμηθευτή προϊόντων του κομμωτηρίου σας. Σίγουρα κάποιος από τους δύο θα σας βοηθήσει. Αν όχι τότε παρακολουθήστε σεμινάρια οικονομικής διαχείρισης. Επίσης θα σας βοηθήσει να διαβάσετε και τα προηγούμενα άρθρα μου στο Hairsalon.gr
3. Αν υπάρχουν ήδη οικονομικά στοιχεία συγκρίνετε τα με περασμένες χρονιές (όχι μόνο με πέρυσι). Ίσως έτσι θα διακρίνετε τις τάσεις των πελατών σας και γενικά της αγορά και θα προετοιμάσετε καλύτερα το μέλλον.
4. Μοιραστείτε τους προβληματισμού σας με τους συνεργάτες σας και ακούστε τους δικούς τους (πάντα σε ότι αφορά το κομμωτήριο). Είμαι σίγουρος ότι θα εκτιμήσουν ότι τους εμπιστεύεστε, θα πάψουν να λένε τη φράση «τι ανάγκη έχει αυτός/ή» και θα δείτε τα προβλήματα και τις λύσεις τους από μια άλλη οπτική γωνία.
5. Ρωτήστε τους συνεργάτες σας αν έχουν ανάγκη για εκπαίδευση, συνδυάστε το με τις ανάγκες σας ως επιχείρηση και δημιουργήστε ένα αποτελεσματικό ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης. Τα σεμινάρια μπορείτε να τα κάνετε μόνοι σας, μέσω των εταιρειών εμπορίας ή να απευθυνθείτε σε μια σχολή μετεκπαίδευσης κομμωτών. Μην ξεχνάτε να αξιολογείτε τα αποτελέσματα των σεμιναρίων ή συνολικά του προγράμματος.
6. Εντοπίστε τα αδύνατα σημεία της επιχείρηση σας και προσπαθήστε να τα διορθώσετε. Πολλές φορές ο εντοπισμός τους είναι δύσκολος από εσάς, γιατί δεν είστε αντικειμενικοί. Για αυτό μη διστάσετε να ρωτήσετε τους πελάτες με κάποιο ερωτηματολόγιο. Ρωτήστε και τους συνεργάτες σας, αρκεί να μην είναι πολύ καιρό στο κομμωτήριο γιατί παύουν να είναι και αυτοί αντικειμενικοί.
7. Βρείτε τα δυνατά σας σημεία και βρείτε νέους τρόπους να τα εκμεταλλευτείτε. Αν για παράδειγμα είστε καλοί στις πωλήσεις προωθήστε νέες υπηρεσίες ή βάλτε προς πώληση στο χώρο σας αξεσουάρ και προϊόντα όπως καλλυντικά ή κοσμήματα.
8. Για το τέλος αφήνω το πιο σημαντικό. Άσχετα με το ποια θα είναι τα βήματα σας για το 2010 ξεκινήστε σήμερα την υλοποίησή τους και μην περιμένετε. Ο χρόνος που χρειάζεται από το να βάλετε σε μια σειρά τις σκέψεις σας μέχρι να δείτε τις πρώτα αποτελέσματα των ενεργειών σας, θα διαπιστώσετε ότι είναι πολύ μεγάλος. Παρόλα αυτά επιμένετε στους στόχους σας και αν κουραστείτε ή απογοητευτείτε θυμηθείτε ότι το μέλλον δεν αλλάζει αν πράττουμε και σκεφτόμαστε όπως και στο παρελθόν.
http://www.hairsalon.gr/business-articles/kommotiria-kommotis-hairstylist.php