6 Ιουν 2010

Τα χάλια του Ο.Σ.Ε.

Η http://www.trainose.com/ Τελευταία Νέα: Απεργία 5.5.2010 ενημερώνει η επίσημη ιστοσελίδα, και στην συνέχεια δηλώνει:
H ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανταποκρινόμενη στο...
μεταβαλλόμενο τεχνολογικά περιβάλλον καθώς και στις απαιτήσεις σας, αποδεικνύει έμπρακτα βελτίωση της παροχής υπηρεσιών της προς όφελός σας παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες συγκοινωνιακής πληροφόρησης σιδηροδρομικών μεταφορών. Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1110 εξυπηρετείστε και ενημερώνεστε σε 24ωρη βάση σχετικά με πληροφορίες για τις ώρες των δρομολογίων.
Η πραγματικότητα: Εισιτήρια βγάζετε μόνον αυτοπροσώπως εντός του σταθμού, για δρομολόγια εντός της ημέρας. Για των επομένων (ημερών) αφού περιμένατε άδικα στην ουρά, θα σας παραπέμψουν εκτός σε άλλη αίθουσα, όπου η γεμάτη από ταμπέλες τζαμαρία, σας πληροφορεί:

Α) Δεν μπορείτε να ζητήσετε πληροφορίες για τις αναχωρήσεις! Υπάρχουν οι ηλεκτρονική πίνακες, μόνο που είναι... νεκροί .

Β) Δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε το κινητό σας, και θα πρέπει να πάρετε αριθμό προτεραιότητας από το μηχάνημα. Μόνο που το ρημάδι έχει ταμπέλα που λέει ότι έχει χαλάσει.


Γ) Εισιτήρια για όρθιους εκδίδονται μόνο για την ίδια μέρα, αλλά θα πρέπει να ξαναπάτε μέσα στα άλλα εκδοτήρια, γιατί εδώ είναι μόνον... advanced booking!
Όμως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,για σας βρε μαλ..ες (κλικ δεξιά φωτό), λειτουργεί εκδοτήρια και σ' άλλα 2 σημεία (στην Αθήνα), εκ των οποίων λειτουργεί το... ένα. Σινα 6. Είναι όμως μυστικό, γι αυτό δεν αναφέρεται στην ιστοσελίδα. Συνέχεια...της αλητείας...
P.s. Μη κοιτάτε το μεγάλο ρολόι του Σταθμού. Είναι πιο ξεκούρδιστο από τους Διευθύνοντες Συμβούλους!
Αναρτήθηκε από V.K. στις 10:21 μ.μ..
http://adena-gr.blogspot.com/2010/06/blog-post_2608.html


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη