16 Ιουν 2010

Κίνδυνος συρρίκνωσης των τοπικών μέσων ενημέρωσης από την επιβολή ειδικού φόρου στις διαφημίσεις

Σοβαρός κίνδυνος υπάρχει να συρρικνωθούν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, της περιφέρειας κυρίως, μετά την απόφαση της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ να επιβάλλει ειδικό φόρο στις διαφημίσεις. Συγκεκριμένα από την 1η Ιουλίου 2010 ...

επιβάλλεται ειδικός φόρος 20% στις διαφημίσεις που προβάλουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί. Μια τέτοια απόφαση θα πλήξει σημαντικά τα τοπικά μέσα ενημέρωσης και θα προκαλέσει παρενέργειες στα περιφερειακά τηλεοπτικά μέσα. Ως γνωστόν η διαφήμιση αποτελεί βασικό εργαλείο μάρκετινγκ και ανάπτυξης. Η επιβολή ειδικού φόρου, λοιπόν, θα αυξήσει το κόστος και θα πλήξει την βιωσιμότητα των τηλεοπτικών επιχειρήσεων, αδυνατώντας να ανταποκριθούν στο υψηλό κόστος.

Το πρόβλημα επιδεινώνεται, κυρίως στην περιφέρεια, όπου εκεί τα τηλεοπτικά μέσα δεν έχουν τις δυνατότητες για να ανταπεξέλθουν στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται. Η εν λόγω ρύθμιση θα επιφέρει αλλαγές στο εργασιακό τοπίο, καθώς η θηλιά στο λαιμό των τηλεοπτικών επιχειρήσεων θα οδηγήσει σε κύμα απολύσεων. Συνεπώς ελλοχεύει ο κίνδυνος συρρίκνωσης των τοπικών μέσων ενημέρωσης και ως εκ τούτου οφείλουν τα συναρμόδια Υπουργεία να επανεξετάσουν την συγκεκριμένη ρύθμιση, προτού οδηγηθούν σε λουκέτο αρκετά περιφερειακά μέσα ενημέρωσης.

Κατόπιν τούτων, ερωτώνται οι συναρμόδιοι Υπουργοί:

Προτίθενται τα συναρμόδια Υπουργεία να επανεξετάσουν την ρύθμιση επιβολής ειδικού φόρου στις διαφημίσεις, έτσι ώστε να μην οδηγηθούν σε συρρίκνωση αρκετά τοπικά μέσα ενημέρωσης;

TO ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη