Στην περιοχή αεροδρομίου Μακεδονία, στην σειρά λειτουργούν αρκετά νυχτερινά κέντρα, με διάφορα σχήματα, που τα περισσότερα λειτουργούν σε 2ημερη βάση. Η κίνηση ήταν χαλαρή, έως πολύ καλή.
Χαλαρή ήταν η κίνηση τις ημέρες Τετάρτη – Πέμπτη ακόμα και την Παρασκευή, και πολύ καλή μόνο ...
το Σάββατο για όλα τα νυχτερινά κέντρα.
Δυστυχώς, για αρκετά κέντρα, ακόμα και για τα club που λειτουργούν στην περιοχή η ημέρα Παρασκευή ήταν κουτσή.
Ορισμένοι παραπονέθηκαν ότι με τα γραφόμενα μου στην τηλεφημερίδα, και μ΄ αυτά που καυτηριάζω από το μικρόφωνο του ψηφιακού ραδιοφώνου elliniko-femοmeno.com, δήθεν τα έβαλα με τους επιχειρηματίες των νυχτερινών κέντρων.
Δηλαδή, πάλι μια από τα ίδια. Όταν δεν πάνε καλά οι δουλειές, τους φταίει ο Βάνης.
Στο παρελθόν μάλιστα κάποιοι με είχαν απειλήσει ότι θα φροντίσουν να με διώξουν από όλα τα Μ.Μ.Ε. Αλλά και αυτό ακόμα να γινόταν (πράγμα πολύ απίθανο), είμουν έτοιμος να πάρω την ντουντούκα, και να την στήσω έξω από τα νυχτερινά κέντρα, σχολιάζοντας δυνατά τα δρώμενα της νυχτερινής διασκέδασης.
Είχα δηλαδή έτοιμο σχέδιο δράσης για παν ενδεχόμενο.
Το ερώτημα που προκύπτει, οι γκρινιάρηδες αυτοί τι κάνουν όλα αυτά τα χρόνια, και δεν βελτιώνουν το προϊόν τους;;
Έχουν την εύκολη δικαιολογία, ότι δήθεν τους φταίει ο Βάνης και ο κάθε Βάνης.
Όλα αυτά τα χρόνια δεν βλέπουν τα λάθη τους, με τα ανιαρά προγράμματα που παρουσιάζουν στο κοινό με καλλιτέχνες της μιας δισκογραφίας (πολλές φορές μάλιστα δεν έχουν και ούτε μία), να το παίζουν μεγάλοι Σταρ, το προσωπικό να βαριέται να εξυπηρετήσει τον κόσμο, και ούτω καθ΄ εξής.
Όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουν ένα σχέδιο δράσης για παν ενδεχόμενο, σε κάθε αναποδιά;;; Κατά τα άλλα ο Βάνης τους φταίει.
Μ΄ αυτήν την γκρίνια ορισμένων ξεκίνησα τη καθιερωμένη περατζάδα μου στα νυχτερινά κέντρα, στην λεωφόρο των μπουζουκιών, την Τετάρτη από το νυχτερινό κέντρο “Μαμούνια Live” όπου εμφανίζεται ο Ανδρέας Στάμος με την Ελεάνα Παπαϊωάννου.
Ο καλλιτέχνης παρ΄ όλο που μετά από χρόνια γύρισε από την Αθήνα στην πόλη που τον ανέδειξε, ήλθε απροετοίμαστος , αδιάβαστος, μπροστά στο κοινό της Θεσσαλονίκης, διότι προηγουμένως δεν μελέτησε, δεν ψάχτηκε να βρει ρεπερτόριο για το πρόγραμμα, τραγούδια για κέφι και γλέντι, τραγούδια που δεν θα κουράσουν το κοινό, από την πλύση εγκεφάλου που του γίνεται από τα ραδιόφωνα.
Όμως, ούτε ο επιχειρηματίας δεν πίεσε τον καλλιτέχνη στο να αλλάξει το ρεπερτόριο του προγράμματος του, διαφορετικά η κίνηση θα ήταν αξιοπρεπής, όχι μόνο την Τετάρτη, αλλά και την Πέμπτη.
Έτσι λοιπόν μόνο το Σάββατο ήταν κάπως γεμάτο, όπως όλα τα άλλα. Και πώς να πάρει τον κόσμο μαζί του ο καλλιτέχνης Ανδρέας Στάμος, αφού στα στέκια της πόλης δεν τον βλέπει ο επιχειρηματικός κόσμος, ούτε με τα κιάλια .
Οι δημόσιες σχέσεις κάθε καλλιτέχνης είναι αυτές που θα φέρουν και την ανάλογη κίνηση, πέρα από το πρόγραμμα του.
Και για του λόγου του αληθές, όπως αναφέρθηκα στην εισαγωγή του ρεπορτάζ για τον καλλιτέχνη Ανδρέα Στάμο, το γεγονός που συνέβη την Πέμπτη στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται ο καλλιτέχνης, δυστυχώς με δικαιώνει πλήρως.
Είχα κλείσει δύο τραπέζια για 16 άτομα, καθώς ήταν επιλογή τους, για να απολαύσουν τον καλλιτέχνη, που είχε χρόνια να εμφανιστεί στην πόλη. Ενώ η παρέα τακτοποιήθηκε στα ρεζερβέ, μαζί με τα ποτά, παρήγγειλαν και πολλούς δίσκους με λουλούδια με σκοπό να στολίσουν τον καλλιτέχνη, δείχνοντας έτσι την αγάπη τους.
Κατά την διάρκεια όμως του πρώτου και του δεύτερου προγράμματος του, η παρέα άρχισε να βαριέται, λόγω του ότι δεν της άρεσε καθόλου, μα καθόλου το πρόγραμμα. Παρ΄ όλα τα λουλούδια που του έριξαν, ο καλλιτέχνες στεκόταν ακίνιτος στο κέντρο της πίστας, χωρίς να χαιρετά τον κόσμο που καθόταν δεξιά και αριστερά, όπου ήταν και η μεγάλη παρέα.
Φανταστείτε αυτούς που κάθονταν στα πίσω τραπέζια του κέντρου;;
Η παρέα έφυγε τελείως απογοητευμένη, καθώς δεν διασκέδασε καθόλου με το πρόγραμμα του Ανδρέα Στάμου, αντιθέτως με την Ελεάνα Παπαϊωάννου η οποία τους εξέπληξε.
Την Πέμπτη πέρασα και από το νυχτερινό κέντρο “Μούσες εν χορώ”, όπου το πρόγραμμα πλαισιώνει τοπικό σχήμα. Ωστόσο και εδώ το ρεπερτόριο χρίζει πολλών αλλαγών, και αυτό θα πρέπει να πάρει στα σοβαρά ο μαέστρος του νυχτερινού κέντρου, και να αλλάξει τραγούδια πολλών καλλιτεχνών.
Και αυτή η παρατήρηση προκύπτει από το γεγονός πως οι θαμώνες από νωρίς αδειάζουν το μαγαζί, δεν κάθονται ως το πρωί, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό σημαίνε,ι ότι το πρόγραμμα δεν τους γεμίζει.
Επιπλέον, πάρα πολλοί παλιοί και σταθεροί πελάτες του μαγαζιού, μου είπαν ξεκάθαρα ότι δεν το προτιμούν για την διασκέδαση τους πλέον, καθώς οι καλλιτέχνες του εν λόγω νυχτερινού κέντρου (και είναι πολλοί στον αριθμό) δεν περνούν από τις δικές τους επιχειρήσεις αντίστοιχα, (καφέ – εστιατόρια- ενδύματα – υποδήματα κ.τ.λ.π), όπως συνέβαινε άλλες χρονιές.
“..Αυτοί οι καλλιτέχνες Βάνη, δεν αφήνουν ούτε σεντς στα δικά μας μαγαζιά, πως περιμένουν να πάμε, και να τους αφήσουμε τα λεφτουδάκια μας. Για κορόϊδα μας περνούν;; “ είπαν πολύ χαρακτηριστικά.
Μόνο τον μετρ του μαγαζιού Βαγγέλη Σαφούρη, και τον Κώστα Σγουρό βλέπει ο επιχειρηματικός κόσμος.
Μάλιστα ο Βαγγέλης παρκάρει έξω από τα μαγαζιά τους με το ποδήλατο, με το οποίο μετακινείται χειμώνα, καλοκαίρι. Οι υπόλοιποι του νυχτερινού κέντρου μόνο το μεροκάματο θέλουν να πάρουν, χωρίς να κάνουν δημόσιες σχέσεις και να ελκύσουν παρέες στο μαγαζί.
Έτσι λοιπόν, με όλα τα παραπάνω το νυχτερινό κέντρο “Μούσες εν χορώ” δεν είναι στο φόρτε του, και γι΄ αυτό, μόνο ο Βάνης δεν τους φταίει, αλλά οι ίδιοι που είναι στον χώρο.
Όμως, αισθητή κάμψη παρουσιάζει και ο Σάκης Ρουβάς στο νυχτερινό κέντρο “Politia Clubbing”. Φαίνεται πως οι Ρουβίτσες κουράστηκαν, ή ενδεχομένως πλέον να μην τους φτάνει το πορτοφόλι τους για μια τσάρκα στην περιοχή αεροδρομίου, η οποία έγινε ακριβή.
Ο καλλιτέχνης τελειώνει τις εμφανίσεις στην πόλη, τον οποίον επίσης δεν τον είδε ο επιχειρηματικός κόσμος, ούτε με τα κιάλια σε κάποιο στέκι. Τα πήρε όλα κι έφυγε, μια αρπαχτή σαν τις άλλες.
Την Παρασκευή και το Σάββατο, πέρασα σχεδόν απ΄ όλα τα κέντρα, στεκόμενος περισσότερο στο νυχτερινό κέντρο “ODEON” με τον Νότης Σφακιανάκη, ο οποίος εδώ και δύο εβδομάδες που εμφανίζεται τα πηγαίνει πολύ καλά, έπιασε τον στόχο του. Και αυτό γιατί όπως δείχνουν τα πράγματα μάλλον θα συνεχίσει για άλλες δύο ή, τρεις εβδομάδες ακόμα.
Άλλωστε περνά πολύ καλά, όχι σε κάποιο πολυτελές ξενοδοχείο, αλλά σε μια πανσιόν παραθαλάσσια, με πολύ οικογενειακό περιβάλλον.
Ο επιχειρηματικός δε κόσμος, αλλά και οι Θεσσαλονικείς χόρτασαν να τον βλέπουν πότε στην παραλία του Λευκού Πύργου, πότε στην πλατεία Αριστοτέλους. Επισκέπτεται τα καφέ της πόλης, συζητώντας παράλληλα με τον απλό κόσμο, που εκφράζει την αγανάκτηση του για τα σκληρά μέτρα της κυβέρνησης, όπως έγινε πρόσφατα στο μαγαζί “Τριμπέκα” του επιχειρηματία Ηλία Βιολίδη.
Ο Νότης ανοίγεται και συμμερίζεται τα παράπονα του κόσμου, και καυτηριάζει τα πολιτικά δρώμενα, χωρίς να μασά το λόγια του.
Ενώ κάποιοι άλλοι καλλιτέχνες τρέμουν στην ιδέα να σχολιάσουν το πολιτικό κατεστημένο της Ελλάδος, σαν να λένε “ μην μας ανακατεύετε, εμείς δεν ξέρουμε απ΄ αυτά. Δείχνουν να βρίσκονται εκτός τόπου και χρόνου. Άλλωστε τα έργα και οι ημέρες τους αυτό αποδεικνύουν.
Εν πάσει περιπτώσε,ι ο Νότης μια ζωή τα χώνει, τώρα θα αλλάξει, τώρα που καίγεται ο τόπος;;
Έτσι λοιπόν, την Παρασκευή εάν και ήμουνα αρκετά κουρασμένος, λόγω του ότι παρακολούθησα για τις ανάγκες του ρεπορτάζ την 1η Διαβαλκανική διάσκεψη των Δικηγορικών Συλλόγων, επισκέφθηκα το νυχτερινό κέντρο “ODEON” που ήταν και πάλι κατάμεστο, παρ΄ ότι διεξάγεται το παγκόσμιο κύπελο ποδοσφαίρου, που πολλοί κλείστηκαν στα σπίτια τους για να το παρακολουθήσουν, με την TV αγκαζέ.
Γέμισε το κέντρο με πολύ νεολεΐστικες παρέες, μεταξύ αυτών και μια παρέα νεαρών στην τρίτη σειρά διασκέδαζε ανέμελα, μέχρι που αντιλήφθηκε την παρουσία μπασκετμπολίστα του Ολυμπιακού, ο οποίος καθόταν με παρέα στον προεδρικό καναπέ του νυχτερινού κέντρου.
Ένας από την παρέα των νεαρών θυμήθηκε τον μπασκετμπολίστα όταν έβρισε σε κάποιο ματς με τον ΠΑΟΚ. Έτσι άρχισε να τον ενοχλεί με τα γαρύφαλλα που του πετούσε.
Σε κάποια φάση πήγε και ως τον καναπέ του μπασκετμπολίστα λέγοντας του, “στον Πειραιά δεν έχετε μπουζούκια;;”
Ο μπασκετμπολίστας έκανε νόημα στην φρουρά ασφαλείας του. Ο νεαρός βλέποντας την κίνηση την έκανε με ψηλά πηδηματάκια στα άψε – σβήσε, και βγήκε από το νυχτερινό κέντρο.
Ο κόσμος βέβαια δεν πήρε χαμπάρι το γεγονός. Το θέμα δεν τελείωσε εκεί, καθώς ο μπασκετμπολίστας μαζί με τους φρουρούς του βγήκε έξω να βρουν τον νεαρό, για να του δείξει το μπόι του. Έτσι και έγινε.
Βρήκε τον νεαρό με τον οποίον αντάλλαξαν βρισιές, και πάνω που πήγε να ανάψει η όλη φάση, βρέθηκα μπροστά τους, βγαίνοντας από το μαγαζί για να πάω στο “πολιτεία clubbing”.
Ρώτησα τους ψηλούς τι τρέχει. Αντί για απάντηση όμως το διέλυσαν αμέσως και άφησαν τον νεαρό ανενόχλητο.
Ευτυχώς, γιατί παλαιότερα είχαν σημειωθεί επεισόδια με μπασκετμπολίστες θερμόαιμους. Δεν θα πρέπει να γίνονται τέτοιες φάσεις, ούτε από τους μεν, ούτε από τους δε, είναι χώρος διασκέδασης, και όχι κερκίδες για πλακώματα.
Το Σάββατο όλα τα κέντρα ήταν γεμάτα, ενώ τα δύο club στην περιοχή δεν είχαν τον ανάλογο κόσμο.
Αναμφίβολα, η λεωφόρος των μπουζουκιών δεν έχει την παλιά αίγλη στην περιοχή αεροδρομίου. Πρέπει να αλλάξουν νοοτροπία οι παράγοντες της νυχτερινής διασκέδασης, από τους επιχειρηματίες, καλλιτέχνες και όσους άλλους εμπλέκονται με το επάγγελμα.
Η περιοχή για τον απλό κόσμο έγινε ακριβή, ξεκινώντας από την μετακίνηση τους από το κέντρο, την τιμή της φιάλης που κάποτε στην ίδια περιοχή είχε 25.000 δρχ (75 Ευρώ) και σήμερα έφτασε να πωλείται 120 Ευρώ η φθηνότερη και 220 η ακριβότερη.
Αυτά, και άλλα πολλά θα πρέπει να αναλογιστούν όσοι σχετίζονται με την διασκέδαση, για να μη γίνει κουτσό ακόμα και ημέρα του Σάββατο.
Πηγή: http://www.elliniko-fenomeno.gr/?p=7287#more-7287