1 Ιουν 2010

Ο Λιάπης, ο Γιαννακός και τα τρένα που σαπίζουν

Ένα από τα θέματα που θα απασχολήσουν τις επόμενες μέρες την επικαιρότητα είναι κάτι ηλεκτράμαξες του ΟΣΕ, που δεν μπήκαν ποτέ στην κυκλοφορία, καθώς και οι προμήθειες του ΟΣΕ συνολικά.
Εμείς ξαναφέρνουμε στην επικαιρότητα, ένα άρθρο που γράψαμε προ διετίας.
Σαν να 'ταν σήμερα! Δείτε το:

"Στον ΟΣΕ υπάρχουν πολλά ανοιχτά θέματα. Η αγορά μεταχειρισμένων κλιναμαξών (κατασκευής 1970-1975) από τους Γαλλικούς Σιδηροδρόμους με ενσωματωμένο αμίαντο ακόμη και στη δομή των βαγονιών δεν πρόκειται να ξεχαστεί. Όπως δεν ξεχνιέται και μια υπόθεση που έχει δώσει λαβές για σχόλια, μιας και εμπλέκεται εταιρεία ιδιοκτησίας προσώπου που ανήκει στο στενό του οικογενειακό περιβάλλον. Ειδικότερα η ελεγχόμενη υπόθεση αφορά την εμπλοκή της εταιρείας ".....", η οποία ανήκει στον πεθερό του Μιχάλη Λιάπη, πατέρα της συζύγου του Αμαλίας-Σοφίας, κ.Ν. Μπογδάνο και λειτουργεί σαν αντιπρόσωπος της Αμερικανικής ".....", από τους βασικούς προμηθευτές του ΟΣΕ. "

έγραφε το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, πριν 2 χρόνια.

Στο δημοσίευμα απάντησε ο τότε διευθύνων σύμβουλος του Ο.Σ.Ε. Κωνσταντίνος Γιαννακός.
«Προς διευκρίνιση γεγονότων»
Το σημερινό φύλλο της εφημερίδας σας (29.1.2008) φιλοξενεί στη σελίδα Α15 ανυπόγραφο άρθρο με τίτλο «ΟΣΕ- Οι ηλεκτράμαξες που σαπίζουν».

Το περιεχόμενο του άρθρου συνδέει, με έμμεσο τρόπο, την «προμήθεια περίπου 100 ηλεκτροκίνητων βαγονιών και 30 ηλεκτροκίνητων μηχανών έλξεως,αξίας 235 εκατ.ευρώ,τα οποία παραμένουν πλήρως ακινητοποιημένα στις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη» με το πρόσωπο μου, αναφέροντας ότι «διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ πριν και κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων διετέλεσε ο κ. Κωνσταντίνος Γιαννακός».

Για την αποκατάσταση της πραγματικότητας, σας ενημερώνω ότι το τροχαίο υλικό που αναφέρεται στο άρθρο της εφημερίδας σας, αφορά

α) 6 ηλεκτράμαξες σύμβασης του 1995 που παραδόθηκαν το 1998 και

β) Προγραμματικές συμφωνίες και συμβάσεις διαρκείας μεταξύ ΟΣΕ και 6 κοινοπραξιών που υπεγράφησαν τον Δεκέμβριο του 1997 (έπειτα από σχετική διαδικασία και έγκριση της διακομματικής επιτροπής της Βουλής), ενεργοποιήθηκαν το 1999, μετά την εξασφάλιση της χρηματοδότησής τους από τα αρμόδια υπουργεία και παραδόθηκε το ηλεκτροκίνητο τροχαίο υλικό στον ΟΣΕ το 2006-2007.

Με δεδομένο ότι διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ διετέλεσα από τις 12 Φεβρουαρίου 2002 ως τις 23 Δεκεμβρίου 2005, είναι προφανές ότι ουδεμία απολύτως συμμετοχή είχα στη διαδικασία, στην υπογραφή των Προγραμματικών Συμφωνιών και Συμβάσεων αυτών, στην παραλαβή όπως και στη σημερινή διαχείριση του τροχαίου υλικού ή στην εξέλιξη των έργων ηλεκτροκίνησης του δικτύου του ΟΣΕ.

Αυτά προς διευκρίνιση των γεγονότων.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ Δρ Πολιτικός Μηχανικός Πειραιάς

Διαβάστε το άρθρο, όπως μπήκε στις 20 Ιουνίου 2008:

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη