11 Ιουν 2010

Το ανέκδοτο.. της εβδομάδας

Κυρίως για άντρες...

Ένας Αμερικάνος ,ένα Ιταλός ,ένας Τούρκος και ένας Έλληνας συζητούσαν σχετικά με τη υπερηφάνεια...
Ο Αμερικανος:
Είμαι περήφανος για τη CIA ! Γνωρίζουν οτιδήποτε συμβαίνει στον κόσμο και πολλές φορές πριν ακόμη αυτό συμβεί!
Ο Ιταλός:
Είμαι περήφανος για τις γυναίκες μας !!Είναι οι πιο όμορφες και οι πιο περήφανες στο κόσμο.Συν ότι είναι και οι πιο «δύσκολες»…..
Ο Τούρκος:
Είμαι περήφανος για τα χαλιά μας– Είναι έργα τέχνης!
Κανένας στο κόσμο δε μπορεί να κατασκευάσει χαλιά τέτοιας ποιότητας.
Όλοι κοίταξαν τον Έλληνα και περίμεναν τη δική του απόκριση
Ο Αμερικάνος ρώτησε, ¨ Δεν έχεις κάτι να πεις για το οποίο είσαι περήφανος ¨?
Ο Έλληνας απάντησε:
Είμαι περήφανος για μένα...

Όλοι σάστισαν με την απάντηση και ρώτησαν, “Γιατί?”
Και ο Έλληνας απάντησε:
“Τη προηγούμενη βδομάδα ήμουν για δύο ώρες με μια πανέμορφη Ιταλίδα πάνω σε ένα τούρκικο χαλί και η CIA δε γνώριζε τίποτα για αυτό!”

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη