Τι είναι αυτό;
Πότε υπογράφεις την νέα σύμβαση – ανανέωση για συσκευή; Μα όταν την παραλάβεις!
Κοιτάξτε πως έχει η ιστορία…
Σας θυμίζει κάτι η ερώτηση; «Πότε θα έρθει η συσκευή μου;»
Νομίζω αρκετοί από εσάς την έχετε κάνει… σε ένα από τα καταστήματα κιν. τηλεφωνίας.
Ποιες συσκευές έχουν λοιπόν σε στοκ; Τις φθηνές. Μάλιστα!
Όταν έρθει η ώρα της επιδότησης δηλαδή ο συνδρομητής θα κάνει ένα από τα ακόλουθα…
1. Θα αγοράσει τηλέφωνο παλαιάς τεχνολογίας το οποίο θα «επιδοτηθεί» από την εταιρία αλλά στην πραγματικότητα στο internet θα το έβρισκε πολύ φθηνότερο.
2. Θα ανταλλάξει την «επιδότηση» με μερικά πάγια (μικρότερης αξίας φυσικά…). Μεταξύ μας ίσως το καλύτερο, αρκεί να αφαιρεθεί ΟΛΟ το ποσό της επιδότησης!
3. Ο «καλός» συνδρομητής – πελάτης, που δικαιούται «μεγάλη» επιδότηση όμως, προφανώς θα θελήσει αντίστοιχη συσκευή! Για παράδειγμα το iphone! Τι θα κάνει λοιπόν; Θα περιμένει να έρθει η συσκευή! (θα μου πείτε ας πρόσεχε! Αλλά θα δείτε ότι όλοι κάπως την πατάνε τελικά…)
Πότε όμως ο συνδρομητής θα υπογράψει επόμενη σύμβαση;
Μα φυσικά όταν πάει στο κατάστημα και ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ το κινητό! Δηλαδή όταν βάλει την υπογραφή στην νέα σύμβαση.
Θα μου πείτε λογικό!
Καθόλου λογικό. Γιατί κάπως έτσι …αν… π.χ. έχεις κάνει σύμβαση με την εταιρία τον Αύγουστο (κάποιας χρονιάς)… αυτό κυλιόμενα φτάνει Νοέμβριο!
Κάθε χρόνο για διαφορετικούς λόγους (είτε διότι αργήσατε να το θυμηθείτε), θα μετατίθεται η ημερομηνία για… αργότερα…
Σκεφτείτε την δική σας περίπτωση και θα δείτε ότι είναι κάτι που συμβαίνει…
Άρα έτσι τι επιτυγχάνουν οι εταιρίες;
Πότε υπογράφεις την νέα σύμβαση – ανανέωση για συσκευή; Μα όταν την παραλάβεις!
Κοιτάξτε πως έχει η ιστορία…
Σας θυμίζει κάτι η ερώτηση; «Πότε θα έρθει η συσκευή μου;»
Νομίζω αρκετοί από εσάς την έχετε κάνει… σε ένα από τα καταστήματα κιν. τηλεφωνίας.
Ποιες συσκευές έχουν λοιπόν σε στοκ; Τις φθηνές. Μάλιστα!
Όταν έρθει η ώρα της επιδότησης δηλαδή ο συνδρομητής θα κάνει ένα από τα ακόλουθα…
1. Θα αγοράσει τηλέφωνο παλαιάς τεχνολογίας το οποίο θα «επιδοτηθεί» από την εταιρία αλλά στην πραγματικότητα στο internet θα το έβρισκε πολύ φθηνότερο.
2. Θα ανταλλάξει την «επιδότηση» με μερικά πάγια (μικρότερης αξίας φυσικά…). Μεταξύ μας ίσως το καλύτερο, αρκεί να αφαιρεθεί ΟΛΟ το ποσό της επιδότησης!
3. Ο «καλός» συνδρομητής – πελάτης, που δικαιούται «μεγάλη» επιδότηση όμως, προφανώς θα θελήσει αντίστοιχη συσκευή! Για παράδειγμα το iphone! Τι θα κάνει λοιπόν; Θα περιμένει να έρθει η συσκευή! (θα μου πείτε ας πρόσεχε! Αλλά θα δείτε ότι όλοι κάπως την πατάνε τελικά…)
Πότε όμως ο συνδρομητής θα υπογράψει επόμενη σύμβαση;
Μα φυσικά όταν πάει στο κατάστημα και ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ το κινητό! Δηλαδή όταν βάλει την υπογραφή στην νέα σύμβαση.
Θα μου πείτε λογικό!
Καθόλου λογικό. Γιατί κάπως έτσι …αν… π.χ. έχεις κάνει σύμβαση με την εταιρία τον Αύγουστο (κάποιας χρονιάς)… αυτό κυλιόμενα φτάνει Νοέμβριο!
Κάθε χρόνο για διαφορετικούς λόγους (είτε διότι αργήσατε να το θυμηθείτε), θα μετατίθεται η ημερομηνία για… αργότερα…
Σκεφτείτε την δική σας περίπτωση και θα δείτε ότι είναι κάτι που συμβαίνει…
Άρα έτσι τι επιτυγχάνουν οι εταιρίες;
Πολύ απλά στα πέντε-έξι ή επτά χρόνια σας έχουνε «φάει» μια επιδότηση – συσκευή κλπ.
Τυχαίο; Δεν νομίζω!!
Τι θα πρέπει να ζητήσουμε οι πολίτες. Μα πολύ απλά. Αν τελικά δεν αλλάξει ο συνδρομητής εταιρία, ο χρόνος της νέας σύμβασης να μετρά ΑΚΡΙΒΩΣ από το τέλος της παλαιάς! Τόσο απλό!
TaXalia
Στείλτε και τις δικές σας «ενστάσεις» στο TaXalia@gmail.com
Τυχαίο; Δεν νομίζω!!
Τι θα πρέπει να ζητήσουμε οι πολίτες. Μα πολύ απλά. Αν τελικά δεν αλλάξει ο συνδρομητής εταιρία, ο χρόνος της νέας σύμβασης να μετρά ΑΚΡΙΒΩΣ από το τέλος της παλαιάς! Τόσο απλό!
TaXalia
Στείλτε και τις δικές σας «ενστάσεις» στο TaXalia@gmail.com