28 Ιουλ 2010

Αξιοπρέπεια ή βενζίνη;

Πριν απο 30 χρόνια δεν θα θεωρείτο αδιανόητο να μετακινηθείς με το λεωφορείο, ούτε περιοριστικό της ελευθερίας σου να πάς με τα πόδια στο μπακάλικο. Η εξάρτηση απο την αυτοκίνηση και την βενζίνη έχει δυστυχώς αποκτήσει τέτοια αξία που πολλοί δεν μπορούν να φανταστούν ζωή στον παλνήτη χωρίς καύσιμο και καυσαέριο.
Πάνω σε αυτή την σύγχρονη "αναγκαιότητα" βασίστηκαν και οι δύο αντίρροπες δυνάμεις της σημερινής επικαιρότητας, εκείνη των απεργών ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ και εκείνη του...

κατοχικού υπουργείου μεταφορών.
Τι νόημα έχει να σχολιάσουμε τους "τροϊκανικής" προέλευσης νόμους και νομοσχέδια.Όλοι τους μηδενός εξαιρουμένου έχουν ένα και μόνο στόχο, την αποελληνικοποίηση της χώρας μας και την εξόντωση του μεγαλύτερου μέρους του πληθυσμού της.Κάτω απο αυτές τις περιστάσεις είναι περιττό να μπούμε στον δαίδαλο αν "το αυγό έκανε την κότα ή η κότα το αυγό" .Αυτό που έχει σημασία είναι ότι κάποιοι συμπολίτες μας αμφισβήτησαν το "αποφασίζομεν και εν διαβουλεύσει διατάσσομεν" και προχώρησαν σε απεργία οι συνέπειες της οποίας πράγματι παραλύουν το σύγχρονο τρόπο ζωής.
Πάνω σε αυτή την προκληθείσα "παράλυση" πάτησε και η ρητορική του κατοχικού υπουργού κ. Ρέππα , ο οποίος θυμήθηκε κάπως αργά να επικαλεσθεί το σύνταγμα και την προστασία των δικαιωμάτων του πολίτη για να επιτεθεί εναντίον των φορτηγατζήδων, τους οποίους ενώ τους καλεί σε διάλογο ταυτοχρόνως τους θεωρεί, εμμέσως πλην σαφώς, υπαίτιους μιας συνταγματικής εκτροπής.
Αν δεχτούμε ότι οι φορτηγατζήδες με την απεργία τους παραλύουν την οικονομία της χώρας και δυσκολεύουν τη ζωή των πολιτών της και για αυτόν τον λόγο πρέπει να τιμωρηθούν με πολιτική επιστράτευση και επίταξη των φορτηγών τους ,τότε τί πρέπει να πούμε και πολύ περισσότερο τι πρέπει να κάνουμε εναντίον μιας κυβέρνησης η οποία έγραψε στα παλιά της τα παπούτσια το σύνταγμα , τις υποσχέσεις της , τη βούληση του λαού και παρέδωσε με χυδαίο και πραξικοπηματικό τρόπο την εθνική μας κυριαρχία στα χέρια του ΔΝΤ και της Τρόϊκας;
Πριν λίγες ώρες οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ συναντήθηκαν με τον υπουργό μεταφορών και όπως ήταν φυσικό δεν βγήκε απολύτως τίποτα.Αποφάσισαν ότι όχι μόνο θα συνεχίσουν τον αγώνα τους αλλά και πως θα σκληρύνουν τη στάση τους αφού η κυβέρνηση δηλώνει ότι θα προχωρήσει στην ψήφιση του νομοσχεδίου.Μετά ο γ, γραμματέας του υπουργείου έβγαλε έναν μικρό "Φιλιππικό" στον οποίο φοβισμένος τόνιζε , ότι μέχρι και την τελευταία στιγμή το υπουργείο θα είναι ανοικτό σε οποιοδήποτε "διάλογο" και ότι θα πρέπει να προστατευθεί το σύνταγμα της Ελλάδας με αποφάσεις που ίσως ληφθούν και εντός της ημέρας.
Αν έχουν αποφασίσει να προστατεύσουν το σύνταγμα και την χώρα με τον ίδιο τρόπο που τα προστάτευσαν όταν μαζί με το δεκανίκι του ΛΑΟΣ ψήφιζαν το μνημόνιο και την καταδίκη μας σε ισόβια νεοταξικά δεσμά, αντιλαμβάνεσθε ότι οι επόμενες ημέρες θα είναι ίσως και καθοριστικές για την επιβίωση αυτού του κατοχικού κυβερνητικού μορφώματος.
Έχοντας υπ΄όψη την προπαγάνδα με την οποία μας βομβάρδισαν τα μισθωμένα για αυτό ΜΜΕ και στην οποία διαφημιζόταν η "επιτυχία" της εφαρμογής του μαλθουσιανής έμπνευσης Τροϊκανικού σχεδίου διάσωσης,έχουμε κάθε δικαίωμα να υποθέσουμε ότι ίσως η κατοχική κυβέρνηση να έχει ανοίξει την "έξοδο κινδύνου" προκειμένου να αποχωρήσει καταγγέλοντας τους φορτηγατζήδες και τις άλλες κοινωνικές τάξεις ότι δήθεν έμπόδισαν την ..προσπάθεια ανασυγκρότησης της χώρας και ότι εξ΄αιτίας της έλλειψης "κατανόησης" η χώρα μας χρεοκόπησε.

Μία τέτοια εξέλιξη σίγουρα θα βάλει φωτιά στην ήδη εύφλεκτη λαϊκή αγανάκτηση η οποία με τη σειρά της θα τροφοδοτήσει πολλές τυφλές εξεγέρσεις.Το χάος που εκ των πραγμάτων θα προκληθεί, θα είναι το απαραίτητο πρόσχημα που θα χρησιμοποιήσουν οι "νέοι εθνοσωτήρες" για τον σχηματισμό μιας κυβέρνησης "εθνικής ενότητας" , δηλαδή μιας πολιτικής δικτατορίας, η οποία για χάρη της "ευταξίας και της δημόσιας ασφάλειας" , θα αναστείλει κάμποσα άρθρα του συντάγματος και θα αποτελειώσει ακόμα πιο γρήγορα αυτό που ξεκίνησε ο Αμερικανόσταλτος πρωθυπουργός.
Ας μην έχουμε αυταπάτες , η "Νέα Τάξη Πραγμάτων" και τα επιτελεία της σε Ευρώπη και Αμερική δεν έχουν αφήσει τίποτα στην τύχη και επειδή δεν θέλουν στο μέλλον να έχουν απροσδιόριστους παράγοντες στους υπολογισμούς τους για αυτό και έχουν δώσει μεγάλο βάρος στην ολοκλήρωση της εφαρμογής των συστημάτων διαχείρισης και επεξεργασίας της ελευθερίας των πολιτών δηλαδή της παγκόσμιας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2010/07/blog-post_28.html
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη