Ακολουθεί το κείμενο:
Τον Μάιο η συζυγός μου έκανε κράτηση μέσω της ιστοσελίδας www.booking.com με την οποία συνεργάζεται το εν λόγω ξενοδοχείο –με τη δυνατότητα να βλέπεις την διαθεσιμότητα σε αληθινό χρόνο- μία Junior Suite για μας και τα δύο μας παιδιά (3μιση και 5μιση ετών), για 8 βραδιές (30/07-7/08/2010).
Την επόμενη μέρα τηλεφώνησε ο διευθυντής του ξενοδοχείου, κ. Ζούκας, και είπε ότι είχε γίνει λάθος και δεν υπήρχε διαθέσιμη Junior Suite. Για να μην έχει πρόβλημα ο ίδιος με το booking.com, μας παρακάλεσε να ακυρώσουμε την κράτηση που είχαμε κάνει μέσω ίντερνετ και μας πρότεινε να μείνουμε σε μια σουίτα, πληρώνοντας 20 περίπου ευρώ παραπάνω (4 Μαϊου 2010).
Καθώς δεν θέλαμε να δημιουργήσουμε πρόβλημα στην επιχείρησή του και παρά του ότι το λάθος ήταν δικό του, συμφωνήσαμε και την επόμενη μέρα καταβάλαμε προκαταβολή ύψους 616€.
Δύο μήνες αργότερα και τρεις μόλις μέρες πριν την αναχώρησή μας για το νησί (το βράδυ της 27ης Ιουλίου), τηλεφώνησε ο κ. Ζούκας και μας ενημέρωσε ότι το δωμάτιο που έχουμε κλείσει ΔΕΝ θα είναι έτοιμο για την ημέρα της άφιξής μας (30/07), λέγοντας πως πρόκειται για νέο κτίριο το οποίο η τεχνική εταιρεία που έχει αναλάβει την κατασκευή του όφειλε να το έχει παραδώσει στις 25/07. Μας ζήτησε μάλιστα να καθυστερήσουμε την άφιξή μας στο νησί για 3-4 μέρες ισχυριζόμενος ότι τότε ΠΙΘΑΝΟΝ να είναι έτοιμο το ΝΕΟ κτίριο.
Όταν του εξήγησα ότι αυτό δεν είναι δυνατόν, καθώς α) οι ημέρες αδείας μας είναι συγκεκριμένες, β) δεν είναι δυνατόν να βρούμε άλλα εισιτήρια για τα Κουφονήσια και μάλιστα αρχές Αυγούστου, όταν η πληρότητα των δρομολογίων για τον συγκεκριμένο προορισμό αγγίζει το 100%, γ) πρώτη φορά μας ενημέρωνε ότι το δωμάτιο που διατίθεται προς ενοικίαση από την άνοιξη μέσω τηλεφώνου και ίντερνετ ήταν υπό κατασκευή, δ) κανείς δεν μου εγγυάται ότι το δωμάτιό μας θα είναι έτοιμο στις 3-4 Αυγούστου και στ) είναι δικό του πρόβλημα και ευθύνη η όλη αναστάτωση, ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι φταίει η τεχνική εταιρεία που κατασκευάζει το νέο κτίριο (!) και πως ήδη έχει κάνει αγωγή σε αυτή...
Σήμερα μας επιστράφηκε το σύνολο της προκαταβολής που είχαμε καταθέσει για το δωμάτιο στο ξενοδοχείο «Κουφονήσια».
Επειδή, όμως, δεν είναι δυνατόν, τρεις μέρες πριν την άφιξή μας στο νησί, ο εν λόγω επιχειρηματίας να μας ενημερώνει πως το δωμάτιο για το οποίο έχουμε προκαταβάλει χρήματα από τον Μάιο και το οποίο διαφήμιζε και συνεχίζει να διαφημίζει στην επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου (http://www.hotelkoufonisia.gr) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ, ανατρέποντας όλα μας τα σχέδια μερικά μόλις 24ωρα πριν την αναχώρισή μας από την Αθήνα,
ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ τον επιχειρηματία και το ξενοδοχείο ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ για την απαράδεκτη και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά και περιμένουμε να ενημερωθούμε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου για τις κυρώσεις που θα του επιβάλει.
Για κάθε περαιτέρω διευκρίνηση, είμαι στη διάθεσή σας.
Haris Nikolakakis
...
Σχόλιο taxalia: Επαναλαμβάνουμε για μια ακόμη φορά τους όρους δημοσίευσης καταγγελιών στο taxalia blog.
Πρόθεσή μας δεν είναι να πλήττουμε επιχειρήσεις. Αλλά και δεν μπορούμε να αποκλείουμε την πρόσβαση στη δημοσιότητα, απόψεων και κρίσεων πολιτών. Καταγγελίες δημοσιεύονται εφόσον είναι επώνυμες. Κρατούνται στο αρχείο μας και δημοσιεύονται με το e-mail αποστολής, οπότε σε περίπτωση που η επιχείρηση επιθυμεί να λάβει δικαστικά μέτρα εναντίον του καταγγέλοντος, μπορεί να απευθύνεται στις αρχές για τον εντοπισμό του καταγγέλοντος μέσα από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του, αν το ονοματεπώνυμο είναι ψευδές.
Σε κάθε περίπτωση, εαν η επιχείρηση εκτιμά ότι τα καταγγελόμενα δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, είμαστε υποχρεωμένοι να δημοσιεύσουμε την απάντηση αποκατάστασης της αλήθειας, κάτι που αποτελεί πάγια πρακτική μας.
Έτσι κι αλλιώς, υπάρχουν χιλιάδες διαδικτυακοί τόποι στους οποίους οι χρήστες των υπηρεσιών ξενοδοχειακών καταλυμάτων μπορούν να προβούν σε παρόμοιες καταγγελίες, κρίσεις και βαθμολόγηση των.
taxalia blog.