Απάντηση Ρέππα σε σχετική ερώτηση:
"Αν θέλετε να μιλήσουμε για το πρόγραμμα εξυγίανσης του ΟΣΕ θα σας πω πεντακάθαρα ότι ο ΟΣΕ παραμένει δημόσιος οργανισμός, όσον αφορά στην υποδομή του.
Αλλά βεβαίως οι μεταφορές, η λειτουργία, έτσι κι αλλιώς... απελευθερώνεται στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είτε αυτή αφορά στις επιβατικές μεταφορές, είτε στις εμπορευματικές. Δηλαδή καθένας θα μπορεί και τώρα και από το 2011 και για τις δύο αυτές λειτουργίες να δημιουργεί τη δική του εταιρεία, η οποία πληρώνοντας ένα σχετικό τίμημα για τη χρήση της υποδομής θα λειτουργεί στην Ελλάδα.
Εμείς λοιπόν λέμε ότι η υποδομή παραμένει υπό δημόσιο έλεγχο, όπως σε όλες τις χώρες, από κει και πέρα η εταιρεία λειτουργίας αποκτά μία μετοχική σύνθεση και ένα ποσοστό που μπορεί να φτάνει έστω στο 41% μαζί με το management, που μπορεί να δοθεί σε ιδιώτη επενδυτή η εταιρεία λειτουργίας.
Κι αυτό μπορεί να γίνει βεβαίως μέσω συμβάσεων παραχώρησης, όπου η ιδιοκτησία των ακινήτων παραμένει στο δημόσιο, στην περίπτωση των σταθμών που μπορούν να παραχωρηθούν σε ιδιώτες προκειμένου να τους αξιοποιήσει και να τους εκμεταλλευτεί για μία ορισμένη χρονική περίοδο. Πολύ σύντομα με λεπτομέρειες το σχέδιο αυτό θα ανακοινωθεί, κάντε λίγο υπομονή. "...
σχόλιο ταχαλια: Γιατί, υπήρχε ποτέ περίπτωση να ιδιωτικοποιήσετε τις υποδομές, δηλαδή τις γραμμές; Όταν λέμε ιδιωτικοποίηση στον ΟΣΕ εννοούμε τα δρομολόγια. Και αυτά, δηλαδή τον ΟΣΕ, ιδιωτικοποιείτε. Τα περί υποδομών είναι περιττά λόγια για αποπροσανατολισμό. Πάντως κινείστε σε θετικότατη κατεύθυνση. Να ξαναθυμηθούμε όμως με πόση λύσσα, πολεμούσατε παρόμοιες σκέψεις, όταν είσαστε αντιπολίτευση;