Είμαι φορτηγατζής και απεργώ.
Πρίν με μισήσετε και καταδικάσετε διαβάστε με.
Εμέις δέν θέλουμε να σταματήσουμε την “μετάλαξη” και αλλαγή του συντεχνιακου και πελατειακού καθεστώτος σε ένα πιο δίκαιο και φιλόξενο οικονομικό περιβάλλον όπου το κράτος είναι σύμμαχος και όχι εχθρός του επιχειρηματία.
Εμείς απλά δεν θέλουμε να χάσουμε την αξία του περιουσιακού μας στοιχείου που είναι ότι ακριβώς είναι για εσάς το σπίτι σας, κανείς δεν μας το χάρισε, κανείς δεν μας το επιδότησε.
Φανταστείτε να ερχόταν κάποιος...
Πρίν με μισήσετε και καταδικάσετε διαβάστε με.
Εμέις δέν θέλουμε να σταματήσουμε την “μετάλαξη” και αλλαγή του συντεχνιακου και πελατειακού καθεστώτος σε ένα πιο δίκαιο και φιλόξενο οικονομικό περιβάλλον όπου το κράτος είναι σύμμαχος και όχι εχθρός του επιχειρηματία.
Εμείς απλά δεν θέλουμε να χάσουμε την αξία του περιουσιακού μας στοιχείου που είναι ότι ακριβώς είναι για εσάς το σπίτι σας, κανείς δεν μας το χάρισε, κανείς δεν μας το επιδότησε.
Φανταστείτε να ερχόταν κάποιος...
και να σας έλεγε ότι το σπίτι σας σε τρία χρόνια αξίζει 500 ευρό.
Τι θα αφήνατε σαν κληρονομιά στο παιδί σας?
Αναρωτηθείτε τα εξής
Εχεται δει ζάπλουτους φορτηγατζήδες?
Εχεται δει φορτηγατζήδες να κάθονται στις καφετέριες και να εισπράττουν?
Μην μπερδεύεται τις εταιρίες logistics με τον ιδιοκτήτη του φορτηγού. Ο πρώτος χρεώνει εσάς 800 ευρό το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη και ο δεύτερος πληρώνατε 550 ευρό με όλα τα έξοδα δικά του. Την επομένη της “απελευθέρωσης” του κλάδου θα πέσετε στα μονοπωλιακά χέρια της DHL και τον πολυεθνικών.
Ο ιδιοκτήτης δουλεύει 27 μέρες τον μήνα για να πάει στο σπίτι του 1600 ευρώ. Και να αφήσει στα παιδιά του μια περιουσία των 250.000 ευρώ.
Αν θέλετε αποδιοπομπαίους τράγους κοιτάξτε άλλου.
Το σίγουρο είναι ότι θα χάσουμε τις άδειες μας, άλλα μερικοί από εμάς (συμπεριλαμβανόμενου και εμού θα χάσουμε και την ζωή μας),
Τι θα αφήνατε σαν κληρονομιά στο παιδί σας?
Αναρωτηθείτε τα εξής
Εχεται δει ζάπλουτους φορτηγατζήδες?
Εχεται δει φορτηγατζήδες να κάθονται στις καφετέριες και να εισπράττουν?
Μην μπερδεύεται τις εταιρίες logistics με τον ιδιοκτήτη του φορτηγού. Ο πρώτος χρεώνει εσάς 800 ευρό το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη και ο δεύτερος πληρώνατε 550 ευρό με όλα τα έξοδα δικά του. Την επομένη της “απελευθέρωσης” του κλάδου θα πέσετε στα μονοπωλιακά χέρια της DHL και τον πολυεθνικών.
Ο ιδιοκτήτης δουλεύει 27 μέρες τον μήνα για να πάει στο σπίτι του 1600 ευρώ. Και να αφήσει στα παιδιά του μια περιουσία των 250.000 ευρώ.
Αν θέλετε αποδιοπομπαίους τράγους κοιτάξτε άλλου.
Το σίγουρο είναι ότι θα χάσουμε τις άδειες μας, άλλα μερικοί από εμάς (συμπεριλαμβανόμενου και εμού θα χάσουμε και την ζωή μας),
τουλάχιστον δώστε μας την χαρά της κατανόησης.
σχόλιο στο http://taxalia.blogspot.com/2010/07/vs_27.html?showComment=1280260124711#c1008984732865721352#ixzz0uuvXwQLZ
σχόλιο στο http://taxalia.blogspot.com/2010/07/vs_27.html?showComment=1280260124711#c1008984732865721352#ixzz0uuvXwQLZ