1 Ιουλ 2010

Λουκάς Κατσαρός: Δεν κατεβαίνει στην περιφ.Θεσσαλίας, παρά τη στήριξη Σαμαρά


Ο Νομάρχης Λάρισας κ. Λουκάς Κατσαρός σε δηλώσεις του σήμερα το απόγευμα ανακοίνωσε ότι δεν θα είναι υποψήφιος Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, αλλά ...
παραμένει πολιτικά ενεργός και πως "θα συνεχίσει να υπηρετεί το νομό απ' όποια θέση τον τάξουν οι πολίτες".

Η ανακοίνωση έγινε μετά και από συνάντηση που είχε σήμερα το πρωί στην Αθήνα με τον κ. Αντώνη Σαμαρά, κατά την οποία ο Πρόεδρος της Ν.Δ εξέφρασε την θέληση του να στηρίξει τον κ. Κατσαρό για τη θέση του Υποψήφιου περιφερειάρχη Θεσσαλίας.

Ο κ. Κατσαρός δήλωσε ότι η πρόταση είναι "εξόχως τιμητική", ευχαρίστησε τον Σαμαρά και την παράταξη της Ν.Δ για την εμπιστοσύνη τους και δήλωσε ότι παραμένει πολιτικά μάχιμος από όποια άλλη θέση του ζητηθεί.

Βασικός λόγος της μη καθόδου του κ. Κατσαρού, όπως τόνισε ο ίδιος στη δήλωση του, είναι η πίστη του ότι "το Πρόγραμμα "Καλλκράτης" δεν συνιστά την πραγματική Μεταρρύθμιση για την οποία τόσα χρόνια αγωνίστηκε με τους συναδέλφους του νομάρχες".

Η πεμπτουσία της πολιτικής δεν είναι οι καρέκλες και τα αξιώματα. Είναι η γενναιότητα να λες "όχι" όταν αυτό που καλείσαι να υπηρετήσεις αντιβαίνει τις αρχές σου" είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λουκά Κατσαρός.

Αναλυτικότερα, όλο το κείμενο της δήλωσης του Νομάρχη έχει ως ακολούθως:

"Την περασμένη Τετάρτη στο Ωδείο η Νομαρχιακή Αρχή Λάρισας παρουσίασε σε μια μεγάλη συγκέντρωση το έργο της.

Όπως δεσμεύτηκα εκεί, σας κάλεσα σήμερα για να ανακοινώσω δημοσίως την απόφαση μου σχετικά με την υποψηφιότητα μου για την αιρετή Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Σε όλη μου την προσωπική διαδρομή, με ειλικρίνεια και σεβασμό απέναντι στον κόσμο του νομού, ανακοίνωνα έγκαιρα, δημόσια και καθαρά τις αποφάσεις μου, μακριά από λογικές παρασκηνίου, μακριά από ανούσιες σεναριολογίες.

Οι αποφάσεις μου ήταν θετικές όταν πίστευα ότι είναι σωστές και πως μπορούσα να είμαι χρήσιμος για τον τόπο μου.

Και τότε έδινα μαζί με τους συμπολίτες μου τον αγώνα με αυταπάρνηση και πίστη στη νίκη.

Ήταν όμως και αρνητικές, όταν διέβλεπα ότι παραβιάζουν τις αρχές και τις αξίες με τις οποίες πάντοτε πορεύτηκα.

Όπως έχω πει πολλές φορές, πάντοτε πίστευα και πιστεύω στην προσφορά στον τόπο μου και όχι στην καρέκλα και τα αξιώματα.

Στην πολιτική υπάρχει και το ΝΑΙ, αλλά υπάρχει και το ΟΧΙ.

Και ο πολιτικός πρέπει να βρίσκει κάποτε τη γενναιότητα να λέει και το ΟΧΙ

Όλο αυτό το διάστημα ήταν ένα διάστημα περισυλλογής για μένα.

Παρακολούθησα από πολύ κοντά πώς θα εξελιχθεί το Πρόγραμμα "Καλλικράτης" και αγωνιζόμουνα με πολλούς συναδέλφους Νομάρχες για πραγματική Μεταρρύθμιση.

Δυστυχώς, η Μεταρρύθμιση που προώθησε η Κυβέρνηση δεν ήταν αυτή που όλοι οραματιζόμαστε και που η κοινωνία έχει ανάγκη.

Είναι ένα άτολμο Πρόγραμμα, εξαιρετικά αδύναμο επιχειρησιακά και οικονομικά για να σηκώσει το βάρος της σύγχρονης Ελλάδας που θέλουμε να οικοδομήσουμε και που έχει ανάγκη ο τόπος και ο λαός.

Άκουσα επίσης πολλές γνώμες, συμπολιτών, φίλων, συνεργατών.

Είχα την προτροπή να κατέβω ως υποψήφιος Περιφερειάρχης.

Και από δημάρχους του νομού, και από εκπροσώπους φορέων και από άλλες προσωπικότητες της Θεσσαλίας από διαφορετικούς ιδεολογικούς χώρους.

Είχα και έχω από παντού μηνύματα ότι οι εκλογές αυτές μπορούσαν να κερδηθούν από το Συνδυασμό μας.

Είχα και έχω τη βεβαιότητα ότι ο λαός της Θεσσαλίας θα εκτιμούσε τη δική μας πρόταση, τη δική μας δυνατότητα να πάμε τη Θεσσαλία μπροστά.
Σήμερα το πρωί συναντήθηκα με τον Πρόεδρο της Ν.Δ κ. Αντώνη Σαμαρά.

Ο Πρόεδρος της Ν.Δ μου εξέφρασε τη θέληση του να με στηρίξει ως Υποψήφιο περιφερειάρχη Θεσσαλίας

Ευχαριστώ δημόσια τον κ. Αντώνη Σαμαρά αλλά και την παράταξη της ΝΔ γι' αυτήν την πρόταση και την εμπιστοσύνη τους.
Ευχαριστώ όλους αυτούς που μου έκαναν ανάλογες προτάσεις, και από άλλους πολιτικούς χώρους.
Θεωρώ την πρόταση και τη στήριξη τους εξόχως τιμητική.
Την θεωρώ ως αναγνώριση του έργου και της μεγάλης προσπάθειας που κατέβαλε όλη η Νομαρχιακή Αρχή στα χρόνια της θητείας της, αλλά και ως αναγνώριση της προσωπικής μου διαδρομής στην Αυτοδιοίκηση.
Πλην όμως, με πλήρη επίγνωση των ευθυνών μου, θέλω σήμερα να δηλώσω ενώπιον σας ότι δεν θα είμαι υποψήφιος Περιφερειάρχης στις εκλογές του προσεχούς Νοεμβρίου.
Γιατί ο θεσμός της αιρετής Περιφέρειας όπως διαμορφώνεται σήμερα αντιβαίνει τις αρχές μου. Γιατί πιστεύω ότι δεν υπηρετεί την Ελλάδα της περιφέρειας και τους Θεσσαλούς πολίτες.
Γιατί δεν θέλω να γίνω διακοσμητικό στοιχείο, στο ταμπλό της Κεντρικής εξουσίας.
Γιατί δεν είναι αυτό που ονειρεύτηκα και για το οποίο πάλεψα.
Γιατί η πεμπτουσία της πολιτικής, δεν είναι οι καρέκλες και τα αξιώματα.
Είναι το πόσο μπορείς να προσφέρεις και να είσαι χρήσιμος για τον τόπο και τους πολίτες.
Είναι η γενναιότητα του να λες "ΟΧΙ", όταν αυτό που καλείσαι να υπηρετήσεις δεν το πιστεύεις.
Η απόφαση μου να μην κατέλθω υποψήφιος Περιφερειάρχης, δεν είναι μια απόφαση πολιτικής αποστρατείας.
Tο αντίθετο μάλιστα:

" - Υπηρέτησα την Αυτοδιοίκηση επί σειρά ετών με πάθος και αφοσίωση.

" - Αγωνίστηκα και συγκρούστηκα όταν χρειάστηκε για τα συμφέροντα του νομού και της Θεσσαλίας.

" - Δώδεκα χρόνια στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση νομίζω ότι είναι αρκετά.

Επιτρέψτε μου να ισχυριστώ, ότι κλείνω ένα πολιτικό κύκλο με επιτυχία. Αυτό τουλάχιστον εισπράττουμε εγώ και οι συνεργάτες μου από τους συμπολίτες μου.

Κλείνω ένα πολιτικό κεφάλαιο και δηλώνω πολιτικά ενεργός.

Θα συνεχίσω να μάχομαι για τον τόπο μου από μια νέα θέση που θα εκφράζει τις αξίες και τα πιστεύω μου.

Θα υπηρετήσω το νομό μου, απ' όπου και αν μου ζητηθεί από την παράταξη μας, πράγμα για το οποίο δεσμεύτηκα και απέναντι στον Πρόεδρο κ. Αντώνη Σαμαρά.

Θα υπηρετήσω το νομό μου από όποια θέση με τάξουν οι πολίτες που τόσα χρόνια υπηρέτησα με πίστη και αγώνες

Δεσμεύομαι δε ότι ως Νομάρχης, θα συνεχίσω ως την τελευταία να υπηρετώ το νομό μου με την ίδια θέρμη και το ίδιο μεράκι.

Θα δίνουμε με τους συνεργάτες μου τον αγώνα μου καθημερινά, με αμείωτη ένταση για να κρατήσουμε ψηλά το νομό, παρά την κρίση, παρά την αβεβαιότητα, παρά την εχθρική σε πολλές περιπτώσεις πολιτική της Κεντρικής Εξουσίας .

* Η παράταξη μας θα συνεχίσει το δρόμο της.

Στις εκλογές του Νοεμβρίου για την Περιφέρεια, θα στηρίξει τον υποψήφιο που θα επιλεγεί μέσα από μια πλειάδα εκλεκτών και καταξιωμένων στελεχών μας.

Τις εκλογές του Νοεμβρίου μπορούμε να τις κερδίσουμε. Γιατί αποδείξαμε ότι εμείς είμαστε η πλέον υπεύθυνη δημιουργική και σύγχρονη δύναμη στο νομό.

Θα ήθελα ειλικρινά να πιστέψετε ότι ήταν μια δύσκολη απόφαση.

Μια επώδυνη απόφαση. Αλλά και μια απόφαση ευθύνης.

Συγχωρήστε μου τη συγκίνηση, αλλά όλοι καταλαβαίνετε την αξία αυτών των στιγμών.

Σας ευχαριστώ όλους θερμά.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη