22 Ιουλ 2010

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΘΕΡΜΗΣ

Γράφει ο αναγνώστης:
Το μεσημέρι έγινε ένα σοβαρό επεισόδιο έξω από σημείο πώλησης εφημερίδων - ψιλικών στην Θέρμη. Η γυναίκα μου παρκάρισε πάνω στο πεζοδρόμιο για να πάει απέναντι στον Μαρινόπουλο να πάρει ένα γρήγορο γάλα. Ο μαγαζάτορας του ψιλικατζίδικου της την φύλαγε και όταν επέστρεψε δεν την άφησε να φύγει και μπήκε μπροστά στο αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα κάλεσε την δημοτική αστυνομία κραυγάζοντας ότι...

"πάτησε σε ιδιωτικό χώρο". Το θέμα είναι ότι η δημοτική αστυνομία ήρθε σε 2 λεπτά (!) και ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ βεβαίωσε την παράβαση (έγραψαν φυσικά "πεζοδρόμιο" και όχι "ιδιωτικός χώρος").

Ο τύπος συνέχιζε να φωνάζει και το ίδιο φυσικά έκανε και η γυναίκα μου διότι δεν μας περισσεύουν 80 ευρώ! Παιδιά, οι υπάλληλοι του δήμου Θέρμης έκαναν πως δεν τον είδαν τον μαγαζάτορα όταν έκλεινε τον δρόμο στην γυναίκα μου. Στην αστυνομία που πήγα έγιναν έξαλλοι και με... μάλωσαν που δεν τους κάλεσα εκείνη την ώρα. Μου τόνισαν ότι πρέπει να κάνω ένσταση στον προϊστάμενο της δημοτικής αστυνομίας και ότι κακώς οι δημοτικοί αστυνομικοί δεν έκαναν παρατήρηση στον μαγαζάτορα που είχε μπει μπάστακας μπροστά στο αμάξι. "Ένας κανονικός τροχονόμος θα του έλεγε να κάνει στην άκρη και ΔΕΝ θα έκοβε κλήση εφόσον το συμβάν γινόταν μπροστά του" μου είπαν.

Ασφαλώς, οι φίλοι μου και οι γνωστοί μου δεν θα ξαναπάρουν ούτε τσίχλα από αυτόν τον... επαγγελματία. Άραγε θα θύμωνε τόσο πολύ αν η γυναίκα μου έμπαινε στο δικό του μαγαζί και όχι στο σ. μάρκετ;
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη