3 Αυγ 2010

"Μαγνήτης κάνει οικονομία στα καύσιμα κατά 30%"

Δεκατρείς απλές, άλλα ηλίθιες συμβουλές για εξοικονόμηση χρημάτων μόνο 15%, ενώ υπάρχει ένας μαγικός μαγνήτης που μειώνει την κατανάλωση 30%.
Διαβάστε: Οι τεχνικές που μπορούν να αποφέρουν εξοικονόμηση βενζίνης, 15% κατά μέσο όρο εξέδωσε το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας (ΚΑΠΕ). Πρόκειται για απλούς κανόνες οδήγησης, οι οποίοι έτσι και τηρηθούν στην πράξη μπορεί να ...

φέρουν όφελος αρκετά ευρώ μηνιαίως στον κάθε οδηγό, με δεδομένες τις τιμές της αμόλυβδης που έχουν «εκτοξευθεί» μέσα στο 2010.
1. Γρήγορη αλλαγή ταχύτητας μεταξύ 2000 και 2500 στροφές.
2. Οδήγηση με σταθερή ταχύτητα, στις 2000-2500 στροφές .
3.Πρόβλεψη των συνθηκών κυκλοφορίας ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες επιταχύνσεις και φρεναρίσματα .
4. Επιβράδυνση στα ...μπλα μπλα μπλά
Στο τέλος του άρθρου (κλικ φωτο) υπάρχει διαφήμιση της FuelXXX που υπόσχεται 30% οικονομία στα καύσιμα με ένα απλό μαγήτη .
Γιατί λοιπόν να παιδευόμαστε με τους 13 πολύπλοκους τρόπους. Άλλωστε δεν μπορεί να είναι "παραμύθι" η μαγική συσκευή του εισαγωγέα που επίσης πουλάει το μαγικό τρόπο για μείωση εως 45% στο λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος. Ορίστε, μέχρι το Κεντρικό δελτίο ειδήσεων σοβαρού Σταθμού "προσυπογράφει" την αξιοπιστία των προϊόντων (δείτε στο τέλος το βίντεο).
adena P.s. Πάει πια η εποχή που οι λευκοί αποικιοκράτες "δώριζαν" στους ιθαγενείς χάντρες και καθρεφτάκια για να τους εκμεταλλεύονται . Σήμερα προσφέρουν στους Έλληνες "θαυματουργά"μαγνητάκια, τά καταφέρνουν εξίσου καλά (χάρις στους μάσα-μάου αρμόδιους)...
http://adena-gr.blogspot.com/2010/08/blog-post_9329.html
Ένας απλός μαγνήτης τοποθετείται πάνω στο σωλήνα τροφοδοσίας καυσίμου σε μηχανή εσωτερκής καύσεως, και υποτίθεται ότι μειώνει την κατανάλωση 30%.
παρόμοιες "μαγικές" συσκευές αποπειράθηκαν απατεώνες να πουλήσουν στην Αμερκάνικη αγορά, αλλά επενέβησαν οι επιστήμονες αποδεικνύοντας ότι ε΄ναι "μπαλόνι" και δεν λειτουργούν, κα στη συνέχεια οι Αρχές επέβαλλαν μεγάλο πρόστιμο στον προωθητή-ειαγωγέα, και τον ανάγκασαν να επστρέψει τα χρήματα στους καταναλβτές που εξαπάτησε. Στην Ελλάδα δυστυχώς μοσχοπουλάει γιατί στο παιχνίδι της προώθησης μπήκαν "επστήμονες " κα ΜΜΕ, τα οποία με έμμεσο (γκρίζα) διαφήμιση μεγαλοδημοσιογράφοι και παρουσιαστές ,μέσα από εκπομπές και τα Δελτία ειδήσεων παρέσυραν τους απελπισμένους οκονομικά καταναλωτές, να ξοδευτούν σε μια συσκευή που είναι αποδεδειγμένη (στο εξωτερικό) απάτη.
Παρακολουθείστε τον Ελληνκό τρόπο πρώθησης...

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη