19 Αυγ 2010

Η απάντηση στο κουίζ...

Το κουίζ ήταν εδώ>>
Ακούστε το τραγούδι και ταυτόχρονα διαβάστε τους παρακάτω στίχους...


Ναι, είπες σε όλους ναι,
Όμορφα είναι βρε,
Λίγο μας τσούζει βρε Πελέ

Μη, μη το σκεφτείς στιγμή
Τέλος οι δισταγμοί
Σε κάνανε κρυφή....

Τα καναν θάλασσα
Εγώ τους άφησα
Έμεινα άφραγος
Τα ρέστα κράτησα
Κι άμα το αύριο
Είναι στο χέρι μου
Πιάσε για πάντοτε
Το κωλομέρι μου..

Τί, πρέπει να κάνω τί,
Μια κίνηση απλή
Kάνει το έργο να παιχτεί

Πώς, θες να στο πω αλλιώς
Πιάσε ολοταχώς
Μέχρι να δούμε φως

Τα κάνες θάλασσα
Εγώ σε άφησα
Έμεινα άφραγκος
Τα ρέστα κράτησα
Κι άμα το αύριο
Είναι στο χέρι μου
Πιάσε για πάντοτε
Το κωλομέρι μου..
Το κωλομέρι μου..
Το κωλομέρι μου..

Τράβα μου λίγο τ’ αυτί
Ό,τι θυμάμαι
Να το ξεχάσω
Και τ' λεφτά μου μαζί
Και την παλιά μου ζωή

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη