4 Αυγ 2010

Τι θα γίνει με τους "πρήχτες" του τηλε-μάρκετιγκ;

Μέχρι τώρα ξέραμε τις τηλεφωνικές ενοχλήσεις των εταιρειών και κυρίως των συνεργαζόμενων πρακτόρων τους, που υποδύονται ότι τηλεφωνούν από την εταιρεία τάδε, ενώ στην πραγματικότητα είναι "εταιρείες τηλεφωνικής έρευνας". Σου λεει ο άλλος "γειά σας από τη EUROBANK τηλεφωνώ", ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για ωρομίσθιο φτωχουπάλληλο εταιρείας call servise (callcenters), που "εξυπηρετεί" δεκάδες εταιρείες.

Μετά τις τράπεζες, ακολούθησαν το ίδιο ενοχλητικά οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Το "γειά σας, από τη Vodafone /wind / κλπ τηλεφωνούμε για ενημέρωση", σίγουρα θα εκνεύρισε και εσάς.

Αλλά η τελευταία εξέλιξη είναι το κάτι άλλο!


Επειδή ο κόσμος κλείνει -συνήθως με αγένεια- το τηλέφωνο, οι "service", ξαμόλησαν τα καημένα τα άνεργα παιδάκια, πόρτα - πόρτα (door to door επί το ελληνικότερον!).

Έτσι, μην παραξενευτείτε αν χτυπήσει το κουδούνι σας το απογευματάκι και δείτε μια κοπελίτσα με ένα ντοσιέ, να σας προτείνει τρόπους να μειώσετε το κόστος του σταθερού τηλεφώνου.


Μην τους αποπαίρνετε, δεν φταίνε τα κοριτσάκια, ένα μεροκαματάκι (του τρόμου) ψάχνουν κι αυτά. Δεν είναι καθόλου εύκολο να χτυπάς κουδούνια αγνώστων για να πουλήσεις πακέτο τηλεφωνίας ή πιστωτική κάρτα. Απλά μην αγοράζετε.


Και το λέμε αυτό γιατί θεωρούμε πολύ εξευτελιστικό αυτό το είδος προώθησης. Προσβάλλει την αξιοπρέπεια των παιδιών που ψάχνουν για μεροκάματο.


Η κρίση γεννά νέες μεθόδους προσέγγισης του καταναλωτή, αλλά όχι και μ' αυτόν τον εξευτελιστικό τρόπο!
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη