«Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο συμφέρον, το συμφέρον της κοινωνίας», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, κατά την έναρξη της Συνέντευξης Τύπου που παραχωρεί αυτήν την ώρα στη Θεσσαλονίκη, παρουσιάζοντας το νομοσχέδιο για την εξυγίανση και αναδιάρθρωση του ΟΣΕ, το οποίο...
εγκρίθηκε στη σημερινή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου. «Με την πρωτοβουλία μας αυτή», υπογράμμισε ο κ. Ρέππας, απαλλάσσουμε τον Έλληνα φορολογούμενο από το άγος του χρέους και των ελλειμμάτων του ΟΣΕ που φθάνουν σε δυσθεώρητα ύψη». Το συσσωρευμένο χρέος του ΟΣΕ ξεπερνά τα 10,7 δισ. ευρώ και το ετησίως παραγόμενο έλλειμμα είναι πάνω από ένα δισ. ευρώ. «Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι ένα δισεκατομμύριο είναι το σύνολο του ποσού που διέθετε το Ελληνικό Δημόσιο για το λεγόμενο δώρο των Χριστουγέννων που έχει περικοπεί».
«Υπερασπιζόμαστε τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο», είπε ο Υπουργός. «Το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που προωθούμε οδηγεί στην εξυγίανση. Η αναγκαία εξυγίανση είναι ο ενδιάμεσος σταθμός για να φθάσουμε στον τελικό προορισμό, με στόχο ένα σύγχρονο, βιώσιμο σιδηρόδρομο, που ως φιλοπεριβαλλοντικό μέσο, είναι μέσο επιλογής.
Υπερασπιζόμαστε τους εργαζόμενους και το δικαίωμά τους στην εργασία, το οποίο διασφαλίζουμε», τόνισε ο κ. Ρέππας. «Από την πρώτη στιγμή θέσαμε το όριο και μείναμε αμετακίνητοι για να πετύχουμε τελικώς να μην γίνουν απολύσεις. Ούτε μία απόλυση, παρά την κρίση που όλοι αναγνωρίζουν. Ακόμη, πετύχαμε να μην μειωθούν οι τακτικές αποδοχές. Υπερασπιζόμαστε αρχές και αξίες, όπως η διαφάνεια, η αξιοπιστία, η χρηστή διοίκηση. Δίνουμε τέλος στα «μαύρα βαγόνια» και στα «μαύρα κτίρια». Στα «μαύρα βαγόνια» που μετέφεραν εμπορεύματα και στα «μαύρα κτίρια» που ενοικιάζονταν εκτός εταιρικών συμφερόντων. Δίνουμε τέλος σε εκπτώσεις, ύψους 85% για τη μεταφορά εμπορευμάτων σε βάρος του Οργανισμού και στις προκλητικές συμβάσεις που ανεβάζουν την ημέρα ανάπαυσης αντί των 24 ωρών σε 28 ώρες, καθώς και Κανονισμούς λειτουργίας που δεν ισχύουν πουθενά αλλού στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Το σχέδιο είναι πλήρες και αξιόπιστο, με στόχους, χρονοδιάγραμμα και ενδιάμεσες δράσεις και πρωτοβουλίες που εγγυώνται την επιτυχία του», είπε ο Υπουργός.
«Υπερασπιζόμαστε τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο», είπε ο Υπουργός. «Το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που προωθούμε οδηγεί στην εξυγίανση. Η αναγκαία εξυγίανση είναι ο ενδιάμεσος σταθμός για να φθάσουμε στον τελικό προορισμό, με στόχο ένα σύγχρονο, βιώσιμο σιδηρόδρομο, που ως φιλοπεριβαλλοντικό μέσο, είναι μέσο επιλογής.
Υπερασπιζόμαστε τους εργαζόμενους και το δικαίωμά τους στην εργασία, το οποίο διασφαλίζουμε», τόνισε ο κ. Ρέππας. «Από την πρώτη στιγμή θέσαμε το όριο και μείναμε αμετακίνητοι για να πετύχουμε τελικώς να μην γίνουν απολύσεις. Ούτε μία απόλυση, παρά την κρίση που όλοι αναγνωρίζουν. Ακόμη, πετύχαμε να μην μειωθούν οι τακτικές αποδοχές. Υπερασπιζόμαστε αρχές και αξίες, όπως η διαφάνεια, η αξιοπιστία, η χρηστή διοίκηση. Δίνουμε τέλος στα «μαύρα βαγόνια» και στα «μαύρα κτίρια». Στα «μαύρα βαγόνια» που μετέφεραν εμπορεύματα και στα «μαύρα κτίρια» που ενοικιάζονταν εκτός εταιρικών συμφερόντων. Δίνουμε τέλος σε εκπτώσεις, ύψους 85% για τη μεταφορά εμπορευμάτων σε βάρος του Οργανισμού και στις προκλητικές συμβάσεις που ανεβάζουν την ημέρα ανάπαυσης αντί των 24 ωρών σε 28 ώρες, καθώς και Κανονισμούς λειτουργίας που δεν ισχύουν πουθενά αλλού στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Το σχέδιο είναι πλήρες και αξιόπιστο, με στόχους, χρονοδιάγραμμα και ενδιάμεσες δράσεις και πρωτοβουλίες που εγγυώνται την επιτυχία του», είπε ο Υπουργός.