28 Σεπ 2010

Ψωμιάδης: "Ο κ.Τρεμόπουλος κρύβεται πίσω από τη βουλευτική ασυλία"

Απαντώντας στις τελευταίες δηλώσεις του ευρωβουλευτή Μ. Τρεμόπουλου, ο Νομάρχης Παναγιώτης Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο κ. Τρεμόπουλος ούτε αυτή τη φορά απαντά επί της ουσίας. Κρύβεται πίσω από τη βουλευτική ασυλία. Και συνεχίζει να εκτελεί εντολές πετώντας πράσινη λάσπη. Στέλνει την πολιτική στα δικαστήρια, ποινικοποιεί τη διοίκηση, συκοφαντεί.

Βιάστηκε όμως να προαναγγείλει το σχέδιο πολιτικής δίωξης εναντίον του προσώπου μου που όπως φαίνεται βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ο κ. Τρεμόπουλος είναι πλήρως ενημερωμένος.

Όμως να ξέρουν ότι δεν πρόκειται να πάψω να αγωνίζομαι για τους αδύναμους, για τα δίκαια των συμπολιτών μου.

Είναι προφανές ότι δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν το έργο μας, τα επιχειρήματα και τις προτάσεις μας για μια δυνατή Κεντρική Μακεδονία. Ένα έργο που το έχουν εκτιμήσει οι φορείς, οι συνάδελφοι της αυτοδιοίκησης και οι πολίτες.

Αλήθεια, πως γίνεται και ο κ. Τρεμόπουλος μας θυμάται πάντα προεκλογικά; Είναι φανερό ότι κάποιοι οραματίζονται την πολιτική μου εξόντωση. Δεν θα το πετύχουν. Δεν φοβάμαι. Έχω μαζί μου το λαό. Θα αντέξω κι αυτή τη φορά».
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη