23 Σεπ 2010

Απελπισμένος εκπαιδευτής ΙΕΚ

Αγαπητό TAXALIA
είμαι μία από τους χιλιάδες ωρομισθίους εκπαιδευτές δημοσίων ΙΕΚ που κοιτάει επί καθημερινής βάσης τον λογαριασμό της μήπως και μας ελεήσει η κ. Υπουργός και πουλήσει κάποια από τις αμέτρητες Vouiton της και μας καταθέσει λίγα από τα ευρώ που μας χρωστάει. Εγώ συγκεκριμένα έχω να πληρωθώ 3 ΧΡΟΝΙΑ! Το ΙΕΚ που δούλευα έκλεισε με τον νέο σχεδιασμό και σε αυτό που συγχωνεύτηκε ούτε που ξέρει τι θα γίνει. Στο Υπουργείο Παιδείας που απευθύνθηκα μου είπαν ότι ...

τώρα είναι σε μεταβατικη περίοδο (συγχωνεύονται ή κλείνουν ΙΕΚ, κλείνει ο ΟΕΕΚ κ.λ.π) και δεν υπάρχε στο εγγύς μέλλον κάποιο κονδύλι για πληρωμή τουλάχιστον μέσα στο 2010. Με καθυσύχασαν επίσης ότι τα λεφτα ΜΑΛΛΟΝ δεν θα τα χάσουμε και ότι ο ΟΕΕΚ είχε ΚΑΝΕΙ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ τους τελευταίους μήνες. Κατα τα άλλα η καλοπληρωμένη και καλοντυμένη κα Υπουργός διαβεβαιώνει ότι είτε είμαστε πληρωμένοι είτε θα πληρωθούμε εντός διμήνου. Δεν θέλω να λαϊκίσω αλλά αυτά τα λεφτά τα δούλεψα πλήρωσα βενζίνες και τώρα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τα χρειάζομαι για να ανταπεξέλθω στις βασικές ανάγκες της οικογενείας μου. Παρακαλώ ας δημοσιευθεί για να ενημερωθούν οι παλιοί συνάδελφοι και να μάθουν οι νέοι που θα διδάξουν τώρα στα ΙΕΚ ότι θα προσφέρουν ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ και ΑΜΙΣΘΙ εργασία σε κάτι που χρησιμοποιεί το κράτος μόνο για να μειώνει λίγο την ανεργία .

Ευχαριστώ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη