14 Σεπ 2010
ΒΟΖΕΜΠΕΡΓΚ: Κινήσεις εντυπωσιασμού και υποσχέσεις απο την υπουργό Παιδείας
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, σε επανειλημμένες εμφανίσεις της στα ΜΜΕ, παρουσίασε μια εξιδανικευμένη εικόνα, η οποία όμως απέχει σημαντικά από την
πραγματικότητα.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ισχυρίστηκε ότι όλα λειτούργησαν από την πρώτη στιγμή άψογα και, κατά τη συνήθη πρακτική της, επιδόθηκε σε μονολόγους, αποφεύγοντας την αντιπαράθεση, επειδή φοβάται την αλήθεια και κυρίως την απάντηση στα ακόλουθα ερωτήματα:
1) Είναι αλήθεια ή όχι ότι, για πρώτη φορά στα χρονικά, οι εκπαιδευτικοί μπήκαν στην τάξη χωρίς προηγούμενη επιμόρφωση, με αρνητικές συνέπειες στο παιδαγωγικό έργο;
2) Είναι αλήθεια ή όχι ότι, με την κατάργηση της πρόσθετης διδακτικής στήριξης, το υπουργείο Παιδείας ωθεί τους μαθητές στα φροντιστήρια, ενισχύοντας την παραπαιδεία και επιβαρύνοντας τον οικογενειακό προϋπολογισμό εν μέσω βαθιάς κρίσης ;
3) Που είναι άραγε το ένα δισ. ευρώ για την Παιδεία το οποίο θα διέθετε άμεσα το ΠΑΣΟΚ;
4) Είναι αλήθεια ή όχι ότι, σε όλη τη χώρα, παρατηρείται πληθώρα τμημάτων με υπεράριθμούς μαθητές, ενώ η Υπουργός είχε δεσμευτεί ότι αυτό θα συνέβαινε κατ’ εξαίρεση και μόνο όταν θα υπήρχε κτηριακό πρόβλημα ;
5) Τέλος, είναι αλήθεια ή όχι ότι, μέχρι την 20η Οκτωβρίου 2010, δεν θα έχουν ολοκληρωθεί οι συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών, ούτε οι αδειοδοτήσεις εγκύων και ασθενών, ούτως ώστε να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα για τον ακριβή αριθμό των κενών σε όλα τα σχολεία ;
Το Υπουργείο Παιδείας έχει καθήκον και υποχρέωση να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πραγματικά στοιχεία και όχι με ωραιοποιημένες πλασματικές εικόνες επικοινωνιακού χαρακτήρα. Αποδεδειγμένα μέχρι σήμερα η κυβέρνηση :
Μείωσε δραματικά τα κονδύλια που είχε υποσχεθεί ότι θα διατεθούν για την παιδεία.
Αυτοαναιρέθηκε όταν δήλωνε ότι από την πολιτική των περικοπών εξαιρούνται η υγεία και η παιδεία.
Η αναβάθμιση στο χώρο της εκπαίδευσης επιτυγχάνεται με ουσιαστικές πολιτικές πρωτοβουλίες και αποτελεσματικές νομοθετικές παρεμβάσεις και όχι με υποσχέσεις και κινήσεις εντυπωσιασμού