30 Σεπ 2010

Eγώ γιατί δεν έχω αναπτήρα;

Ξεφυλλίζοντας το πρωί τις εφημερίδες σταμάτησα στο παραπολιτικό που διάβασα στην...
Ελευθεροτυπία. Τώρα μας κατηγορούν επειδή ο Παναγιώτης Ψωμιάδης θα μοιράσει διαφημιστικούς αναπτήρες! Πρώτα από όλα δεν σκεφτήκατε τους χιλιάδες ψηφοφόρους του υποψήφιου περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας. Αν πάρει ο καθένας έναν αναπτήρα θα βγει διπλά κερδισμένος. Το χειμώνα θα μπορεί να ανάβει το τζάκι του ή τη σόμπα του, γιατί νομίζω ότι το πετρέλαιο, με τη νέα του τιμή, θα είναι είδος πολυτελείας. Δηλαδή πως παλιά σε γιορτές και πανηγύρια αγοράζαμε το καλύτερο κρέας και ένα παλιό κρασί, ε τώρα θα λέμε «μέρα που είναι δεν ανάβουμε και τα καλοριφέρ???». Επίσης εκεί που έφτασε η τιμή του πακέτου των τσιγάρων, γιατί να μην έχω τελείως τζάμπα τον αναπτήρα τον οποίο αγοράζω 50 λεπτά ή ένα ευρώ????? Θαρρείς και δεν έχω που αλλού να το ξοδέψω! Και εσείς φιλαράκια μου στην Αθήνα αφήστε τα σχόλια για τον Ψωμιάδη και γράψτε κανένα παραπολιτικό για τους υπουργούς που επιτέλους πρέπει να κάνουν κάτι για τα «ανοιχτά» θέματα που έχουν αφήσει στη Μακεδονία και δεν λένε να τα κλείσουν! Εξάλλου πρέπει να γνωρίζετε ότι είναι προνοητικός. Το καλοκαίρι μας μοίραζε νερά για να δροσιστούμε… Ε, τώρα το χειμώνα μοιράζει… φωτιά για να ζεσταθούμε! Έχω όμως ένα παράπονο. Εγώ γιατί δεν έχω ακόμη αναπτήρα?????
ΜΗΤΣΟΣ Ο ΚΙΝΕΖΟΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη