29 Οκτ 2010

Άξιοι νέοι άνθρωποι στο ψηφοδέλτιο του Δημήτρη Ζιγκερίδη

Γεννήθηκα το 1972 στην Καβάλα και από το 1989 εως το 1999 κατοικούσα στο Ροδοχωρι Συκεών. Το 2000 μετακόμισα στα Πεύκα όπου ζω με την σύζυγο μου Ιωάννα Φυργαδίωτη και έχουμε δύο παιδιά, τον Γιώργο και τον Δημήτρη.
Έχω σπουδάσει Γεωπονία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με ειδίκευση στην Αγροτική Οικονομία και έχω ολοκληρώσει 2 μεταπτυχιακούς τίτλους στο Στρατηγικό
Management στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στην Τραπεζική στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Είμαι επίσης κάτοχος πιστοποιητικού διαχείρησης χαρτοφυλακίου.
Τα τελευταία 11 χρόνια εργάζομαι σε μεγάλη ιδιωτική τράπεζα.
Τον τελευταίο χρόνο είμαι πρόεδρος της Τ.Ο. της Νεας Δημοκρατίας στα Πεύκα και πρόεδρος αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρίας για τον Ευρωπαικό πολιτισμό.
Στις προσεχείς Δημοτικές Εκλογές συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του Δημήτρη Ζιγκερίδη ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος για τον Δήμο Νεαπόλεως – Συκεών.

Μιχάλης Παπαγεωργίου
Υπ. Δημ. Σύμβουλος
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη