Δεν γνωρίζω κάποιον που να μην τον έχει αγγίξει αυτή η κρίση. Κι όμως είμαι αισιόδοξη. Η βάση της αισιόδοξης θεωρίας μου, στηρίζεται σε ένα απλό φυσικό νόμο. " Μετά από μια μεγάαααααλη ανηφόρα, υπάρχει πάντα μια μεγάαααλη κατηφόρα. Δεν μπορεί να είναι πάντα ανηφόρα....."
Ένα καλό που μου έκανε αυτή η κρίση είναι ότι με ώθησε να κάνω την αυτοκριτική μου και να...
αναζητήσω και τις δικές μου ευθύνες, ως πολίτης αυτής της χώρας. Και αποφάσισα να αλλάξω νοοτροπία. Ξόδεψα αρκετό χρόνο για να ενημερωθώ κι επειδή ξέρω οτι οι περισσότεροι από σας δεν έχετε αυτήν την πολυτέλεια λόγω δουλειάς, σας μεταφέρω κάποιες χρήσιμες πληροφορίες.
Kρατήστε τα τηλέφωνα στο κινητό σας για κάθε περίπτωση........ Ποτέ δεν ξέρετε πού και πότε θα σας χρειαστούν.
Πρόσφατα, έκανα καταγγελία για ένα πρόβλημα που είχα με το αυτοκίνητο μου μάρκας Peugeot, γιατί η αντιπροσωπία δεν αναλάμβανε τις ευθύνες της απέναντι μου και διαρκώς έβρισκε νέες δικαιολογίες. Μέσα σε 1 μήνα έλαβαν σύσταση από την γ.γ καταναλωτή και η αντιπροσωπία με κάλεσε την επόμενη μέρα! Το αυτοκίνητο μου σήμερα είναι ΟΚ.
Καταγγελίες καταναλωτή στο 1520
Συνήγορος καταναλωτή 210 6460 862, 2106460734
Καταγγελίες φορολογικών παραβάσεων 1517
Καταγγελίες για ΤΑΞΙΤΖΉΔΕΣ 1029
Καταγγελίες για κάπνισμα 1142
Τέλος, κάντε τον κόπο να διαβάσετε τα δελτία τύπου του ΕΦΕΤ (ενιαίος φορέας ελέγχου τροφίμων) στο http://www.efet.gr/deltiatypou.html . Αφορούν στην υγεία μας και κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να μας ενημερώσει.
Μάχη Λ.
Θεσσαλονίκη