12 Νοε 2010

Β. Δημητρίου: «Δεν θα απουσιάσω από τον κοινό βίο της πόλης ούτε στιγμή»

Μπορεί να μην ήταν υποψήφιος και σε ενάμιση μήνα να τελειώνει η θητεία του στην αντιδημαρχία δημοτικών έργων, όμως ο Β. Δημητρίου δηλώνει ότι θα συνεχίσει να είναι παρών.

Ένα μόνον ευχαριστώ δε φτάνει.
Είσαστε δίπλα μου, θα είμαι δίπλα σας.
Το «ευχαριστώ» είναι λίγο για να εκφράσει την ευγνωμοσύνη μου για την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε τόσα χρόνια.
Από το 1998 που μπήκα στην πολιτική σκηνή της τοπικής αυτοδιοίκησης, η δική σας στήριξη μου έδινε τη δύναμη να ....
εργάζομαι σκληρά για το καλό της πόλης και των συμπολιτών μου.
Η δική σας στήριξη μού έδινε τη χαρά να συνεχίσω με μεγαλύτερο ακόμη πάθος.
Και σε κάθε επόμενη εκλογική αναμέτρηση, η επιβράβευση που έπαιρνα από εσάς ήταν για μένα η μεγαλύτερη χαρά και η μέγιστη ικανοποίηση για την προσπάθεια που έκανα.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση για έναν πολιτικό, από την πλήρη αποδοχή του έργου του από το σύνολο των πολιτών, είτε αυτοί τον ψήφισαν είτε όχι.

Ως αντιδήμαρχος καθαριότητας μέχρι το 2006 ένιωσα μεγάλη ικανοποίηση αλλά και συγκίνηση όταν με ποσοστό πάνω από 90% ψηφίστηκε η Θεσσαλονίκη ως μία από τις πιο καθαρές πόλεις της Ευρώπης.

Και ως Αντιδήμαρχος Δημοτικών Έργων και Κυκλοφορίας κατάφερα ένα έργο ζωής για μένα και έργο πνοής για την πόλη: το δίκτυο ποδηλατοδρόμων που ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε ένα μεγάλο μέρος του, οι 400.000 τετραγωνικά μέτρα ασφαλτόστρωσης και τα 15 έργα Ηλεκτροφωτισμού.

Ξέρω πως έχουν να γίνουν πολλά ακόμη, και να είστε σίγουροι πως έχω πολλά να κάνω ακόμη και για πολλά να αγωνιστώ. Τη συγκεκριμένη όμως στιγμή, αποφάσισα να μην διεκδικήσω οποιαδήποτε θέση αυτοδιοίκησης.

Με την ειλικρίνεια που σας αντιμετώπιζα κατάματα όλα αυτά τα χρόνια, σας λέω πως οδηγήθηκα σε αυτή μου την απόφαση, για να βρω το χρόνο για αυτοκριτική, περισυλλογή, ανασύνταξη δυνάμεων και σχεδιασμό για το μέλλον.

Δεν θα απουσιάσω από τον κοινό βίο της πόλης ούτε στιγμή.

Έχω όμως ανάγκη από αυτό το διάλειμμα για να έρθω πιο κοντά σας και να σχεδιάσουμε μαζί όχι απλά την πόλη αλλά την πολιτεία του μέλλοντός μας.

Ελπίζω και εύχομαι να σας έχω συμμάχους σε ότι καινούριο ξεκινήσω, όπως συμμάχους αλλά και εμπνευστές σας είχα όλα αυτά τα χρόνια.

Δεν σας λέω «ευχαριστώ» γιατί το βρίσκω λίγο.

Η κάθε ψήφος εμπιστοσύνης που πήρα από όλους εσάς δεν πήγε μόνο στην κάλπη αλλά κατευθείαν στην καρδιά μου και εκεί υπάρχει για πάντα.

Βαγγέλης Δημητρίου
Αντιδήμαρχος Δημοτικών Έργων και Κυκλοφορίας
του Δήμου Θεσσαλονίκης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη