Ο "σύντροφος" Χυτήρης τα δίνει όλα (και το βρακί του) στους καναλάρχες. Λέμε και μείς: "μα γιατί τέτοιες γλύκες με το ΠΑΣΟΚ όλα τα κανάλια;"
Από σήμερα είναι πλέον νόμιμη η “τοποθέτηση προϊόντος” στην τηλεόραση, η έμμεση διαφήμιση δηλαδή.
Διαβάσαμε στο paron.gr ότι οι τηλεοπτικοί σταθμοί στα σήριαλ που μεταδίδουν θα μπορούν να...
έχουν τη δυνατότητα αναφοράς σε επώνυμες μάρκες, ή στην εμφάνιση συγκεκριμένων προϊόντων.
Δεν ξέρουμε ακόμα όμως, αν αυτό θα ισχύει , εκτός από τα σήριαλ και στα δελτία ειδήσεων.
Αν πχ, η Όλγα Τρέμη μπορεί να ...
έχει στα δύο παράθυρα , Τσίμα και Πρετεντέρη και σε ένα τρίτο το απορρυπαντικό ΑRIEL
Αν πχ ο Χατζηνικολάου , μπορεί να λέει ανάμεσα στις ειδήσεις και ονόματα προϊόντων ( θα τα πάει πολύ καλά σε αυτό, γιατί έχει εμπειρία από το ραδιόφωνο)
Αν πχ. ο Αιμίλιος Λιάτσος, δείχνει τον Ρουβά, και στα χέρια του έχει και διαφημίζει μια οδοντόκρεμα ή ένα παγωτό.
Επιτρέπεται σίγουρα όμως στα δελτία ειδήσεων να διαφημίζονται προϊόντα με το όνομα " Παπανδρέου". " Σαμαράς" κλπ.
Η απόφαση ήταν στο συρτάρι χρόνια και την ενεργοποίησε σήμερα ο κ. Χυτήρης και αυτό είναι συμπτωματικό , ότι συμπίπτει με τις εκλογές και τον τρόπο που τις παρουσίασαν τα κανάλια
Πηγές:
http://www.paron.gr/typologies
http://pamelouketo.blogspot.com/2010/11/blog-post_5727.html
...
Προσθήκη taxalia: Πρόκειται για το Π.Δ. 109 -ΦΕΚ Α' 190, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ . Το άρθρο για την "τοποθέτηση προϊόντος", είναι το 12 και περιέχει ρυθμίσεις προστασίας. Μιλάει για "σειρές" και "αθλητικά προγράμματα". Δείτε όμως μόνοι σας προσεκτικά.