Μείωση του προσωπικού, εξορθολογισμός των υπερωριών, περικοπές δρομολογίων, αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων και των κομίστρων μεταφοράς και εμπορευμάτων, αποτελούν τις βασικές κατευθύνσεις του σχεδίου αναδιάρθρωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία το επόμενο διάστημα θα πρέπει να έχει κερδοφορία.
Η μισθολογική δαπάνη αναμένεται να συρρικνωθεί από 116,7 εκατομμύρια που ήταν το 2009 σε μόλις 47,5 εκατομμύρια ευρώ το 2013.
Την ίδια στιγμή οι περικοπές συγκεκριμένων ζημιογόνων δρομολογίων που το 2009 γέννησαν λειτουργικές ζημίες ύψους 50,5 εκατομμυρίων ευρώ σε περίπτωση που λειτουργούσαν θα γεννούσαν ζημίες 34,123 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εταιρία θα αποκτήσει μεικτά κέρδη από το 2011 ύψους 26 εκατομμυρίων ευρώ τα οποία έως το τέλος του 2013 θα διαμορφωθούν στα 33,7 εκατομμύρια.
Πηγή: Καθημερινή