Διορθώνουμε προηγούμενη ανάρτησή μας γιατί πήραμε περισσότερες πληροφορίες: Μάθαμε λοιπόν ότι το υπουργείο Εσωτερικών ενημέρωσε το Δήμο Θεσσαλονίκης ότι δικαιούται το ανώτερο πέντε επιβατηγά αυτοκίνητα, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερα από 1.400 κυβικά εκατοστά!
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι...
(για λόγους οικονομίας) πολλές υπηρεσίες θα στερηθούν το αυτοκίνητό τους, όπως μάλλον και κάποιοι αιρετοί άρχοντες της νέας διοίκησης. Ίδωμεν... Ωστόσο, πέρα από λαϊκίστικες προσεγγίσεις, υπάρχουν υπηρεσίες που πραγματικά χρειάζονται μέσο μετακίνησης...
Ασφαλώς το μέτρο ακολουθεί τις επιταγές της κρίσης και του Μνημονίου και καλά κάνει. Ωστόσο, δεν μπορούμε παρά να επαναλάβουμε ότι θα ήταν ένα σωστό μέτρο εάν έμενε στις απαγορεύσεις και δεν επέβαλε στους δήμους να εκποιήσουν τα αυτοκίνητα που ήδη διαθέτουν και είχαν αγοράσει πριν την ισχύ του νόμου...
Με τον τρόπο αυτό, όχι μόνο δεν γίνεται οικονομία αλλά γίνεται σπατάλη, αφού οι δήμοι καλούνται να "σκοτώσουν" τα αυτοκίνητά τους στον ΟΔΔΥ και να ξοδέψουν κι άλλα χρήματα για να αγοράρουν νέα αυτοκίνητα μικρότερου κυβισμού...