Από τον Αργύρη Ντινόπουλο
Από τα ΜΜΕ στις… ΠΑΕ
Οι διαφημίσεις του ΟΠΑΠ αποτελούσαν, διαχρονικά, ένα μέσο κρατικής οικονομικής ενίσχυσης προς τα ΜΜΕ.
Έστω και με, επίσης διαχρονικές, παθογένειες.
Σήμερα ο τύπος (από παραδοσιακές εφημερίδες μέχρι ιστολόγια) βιώνει μια πρωτοφανή οικονομική κρίση.
Η πρόσφατη απεργία και κινητοποίηση της ΕΣΗΕΑ κατέδειξε -με τη μαζικότητά της- το εκρηκτικό πρόβλημα της ανεργίας στους δημοσιογράφους.
Σε αυτήν την συγκυρία θα περίμενε κανείς από τον ΟΠΑΠ ( δηλαδή από την κυβέρνηση) να ενισχύσει τα ΜΜΕ.
Και μάλιστα με-επιτέλους!- αντικειμενικά κριτήρια όπως...
η αναγνωσιμότητα, η ακροαματικότητα, η τηλεθέαση και η επισκεψιμότητα.
Και κυρίως με κριτήριο τις θέσεις εργασίας που τα ΜΜΕ διατηρούν.
Και όμως! Τα νέα (πράσινα αυτήν τη φορά) χρυσά παιδιά του ΟΠΑΠ φροντίζουν μόνον για τις δικές τους αμοιβές.
Το χειρότερο: προτιμούν την οικονομική ενίσχυση (μέσω χορηγιών) των ΠΑΕ αντί των ΜΜΕ.
Αυτή είναι η πέμπτη ερώτηση (σας την στέλνουμε σε αρχεία word και jpeg) που υποβάλλεται για τις χρυσές αμοιβές στον ΟΠΑΠ από τον Αργύρη Ντινόπουλο προς τον αρμόδιο υπουργό.
Μέχρι στιγμής συγκεκριμένη απάντηση δεν έχει δοθεί.
Κατά τα άλλα η νέα σύμβαση (χωρίς διαγωνισμό !) του ΟΠΑΠ με την Intralot παραμένει, επίσης, εκτός κοινοβουλευτικού ελέγχου.
Ουδείς -πλην των συμβληθέντων- γνωρίζει το περιεχόμενό της.
Όσο για την επικείμενη λειτουργία της τηλεόρασης του ΟΠΑΠ (με την επωνυμία ΟΠΑΠ TV) , την ανέλαβε ο γιός του γενικού διευθυντή της Intralot, Φίλιππος Αντωνόπουλος.
Έτσι βλέπουν στον ΟΠΑΠ την ενίσχυση των ΜΜΕ και της πληροφόρησης.
Τις προηγούμενες ερωτήσεις του Αργύρη Ντινόπουλου για τον ΟΠΑΠ –μαζί με τις δήθεν απαντήσεις των αρμόδιων υπουργών- μπορείτε να τις βρείτε στην http://www.dinopoulos.gr/ και στο υπομενού Πολιτική.