24 Δεκ 2010

Καθαρές κουβέντες από τη Νατάσα Μποφίλιου σε συνέντευξη στην Karfitsa

- Επηρέασε η οικονομική κρίση τη μουσική σκηνή;
Σαφώς την επηρεάζει και πάρα πολύ μάλιστα. Φαντάζομαι πως είναι τεράστια η διαφορά σε καλλιτέχνες που έχουν ζήσει χρυσές εποχές δισκογραφίας. Αλλά η δική μου γενιά δεν βλέπει τεράστιες διαφορές, μιας και δεν πρόλαβε τις μουσικές σκηνές που δούλευαν πενταήμερα, δεν πρόλαβε τα τρελά μεροκάματα, τον άπειρο κόσμο και τα κέρδη που έφταναν 70% πάνω από την αρχική συμφωνία.

- Πως κρίνετε την οικονομική κατάσταση της χώρας μας;
Όσο είσαι παθητικός πολίτης δεν αλλάζει τίποτα. Τα πράγματα για να αλλάξουν πρέπει να αλλάξουμε πρώτα εμείς και η λειψή μας νοοτροπία. Δεν μας φταίει κανείς για την οικονομική κρίση, εμείς ψηφίζαμε όλους εκείνους που θεωρούμε ότι μας κατέστρεψαν. Εξοργίζομαι γιατί δε φταίω σε τίποτα. Εγώ δεν είμαι ένας πολίτης που ψηφίζω αυτούς τους ανθρώπους που προσβάλλουν εμένα και τη νοημοσύνη μου κατά συρροή, δεν τους έχω ψηφίσει ποτέ. Πληρώνω τις μαλακίες που κάνουν οι άλλοι. Το μοναδικό όπλο που έχει ένας πολίτης είναι η ψήφος και την πετάει στα σκουπίδια. Άμα την πετάς στα σκουπίδια ρε φίλε, θα φας σκουπίδια. Είσαι αυτό που ψηφίζεις, αυτό που τρως, αυτό ακούς, αυτό που βλέπεις στην τηλεόραση. Αν ήθελες να ήσουν κάτι άλλο, θα ήσουν κάτι άλλο. Δεν σου αρέσει η τηλεόραση; Κλείσ' την ρε βλάκα! Νομίζεις ότι σε κοροϊδεύουν οι πολιτικοί; Άλλαξε τους! Κάνε κάτι. Μη μου γκρινιάζεις όμως! Νομίζουμε πως έχουμε άφεση αμαρτιών, ότι δεν έχουμε καμία ευθύνη.

Διαβάστε εδώ όλόκληρη τη συνέντευξη
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη