13 Δεκ 2010

Η Public Issue το «χαβά» της. Για γέλια ή για κλάματα ;

Η Public Issue το «χαβά» της. Για γέλια ή για κλάματα ;
«Τα τελευταία  χρόνια το φαινόμενο της ανοικτάπροπαγανδιστικής χρήσης των δημοσκοπήσεων, από τα Μέσα Ενημέρωσης, έλαβε πρωτοφανείς διαστάσεις.
Το γεγονός αυτό αποτελεί άλλη μια λυπηρή ελληνική ιδιομορφία. Οι δημοσκοπήσεις χρησιμοποιούνται από τα ΜΜΕ σε επιχειρήσεις ‘ψυχολογικού πολέμου’(PSYOPS), για την κατίσχυση στη μάχη των ‘εντυπώσεων’…..
Η εμπλοκή των δημοσκοπήσεων στον ‘πόλεμο της προπαγάνδας’, που έχουν επιφέρει τα ΜΜΕ, με λίγες εξαιρέσεις, δεν είναι εύκολο να αντιμετωπισθεί. Δεν θα επιλυθεί δυστυχώς ούτε με την (απαραίτητη) θεσμική ρύθμιση, ούτε βεβαίως μπορεί να
επιλυθεί με ‘καταστολή’.
Είναι ζήτημα που αφορά πρωτίστως τη λειτουργία και την αυτοπροστασία της αξιοπιστίας των ΜΜΕ και των δημοσιογράφων. Την κυρίαρχη πολιτική κουλτούρα και δεοντολογία που ελλείπει.
Εκείνα τα ΜΜΕ που επέβαλαν την καθιέρωση της προπαγάνδας με τις δημοσκοπήσεις θα πρέπει επιτέλους να το σκεφτούν σοβαρά ! …..»
Επανειλημμένα έχω τονίσει μέσα από το παρόν site,  ότι η χρήση του μηνιαίου βαρόμετρου της εταιρείαςPublic Issue για τον ΣΚΑΪ και την «Καθημερινή» ,εκλαμβάνεται από πολίτες  ως προσβολή αλλά και  βιασμό τής νοημοσύνης των..
Και εάν για τα όσα γράφω έχει τυχόν αντιρρήσεις η «Καθημερινή» ( πρωτίστως) και ο ΣΚΑΪ να τους πληροφορήσω ότι όλα τα ανωτέρω προέρχονται από τον….κ. Γιάννη Μαυρή της Public Ιssue και φιλοξενήθηκαν στην εφημερίδα … «Καθημερινή» στις 19 Νοεμβρίου 2006 !
Χθες λοιπόν δημοσιεύθηκε με την ανάλογη προβολή σε τέτοιες περιπτώσεις ( αναδημοσίευση δηλαδή από τοΑΠΕ, και τα ΜΜΕ τα οποία τυχαία (?) έχουν «φορτωθεί» στην κρατική και ημικρατική  διαφήμιση) το ….Βαρόμετρο (?)  της Public Issue για λογαριασμό της  «Καθημερινής» και του «ΣΚΑΪ».
Αυτό που αποδεικνύεται είναι ότι η Public Issue …. απουσίαζε από την Ελλάδα και όπως διαπιστώνεται δεν μπορούσε  να έχει την οποιαδήποτε «επαφή» με τη χώρα μας!
Έτσι λοιπόν δεν έχει πληροφορηθεί ότι είχαμε μια μεγάλη δημοσκόπηση , ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αυτή τη φορά και όχι δημοσκόπηση του «πολέμου της προπαγάνδας» (όπως λέει και ο ίδιος ο κ. Μαυρής), στη χώρα μας.
Τα αποτελέσματα μέσα από τη κάλπη των εκλογών της αυτοδιοίκησης ( με πολιτικό χαρακτήρα που έφτανε μάλιστα στα όρια του ομού πολιτικού εκβιασμού  εκ μέρους της  κυβέρνησης),  έδειξαν ότι η ΝΔ έκλεισε εντυπωσιακά τη διαφορά από το ΠΑΣΟΚ. Με ρυθμό μάλιστα που είναι πρωτόγνωρος στα μεταπολιτευτικά χρονικά.
Θα περίμενε λοιπόν κανείς ότι ο κ. Μαυρής της Public Ιssue … «επανερχόμενος» στα πολιτικά δρώμενα της χώρας μας, να φρόντιζε να πληροφορηθεί τα αποτελέσματα αυτής της μεγαλύτερης και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ δημοσκόπησης , όπου το λόγο τον είχαν οι πολίτες αυτής της χώρας και όχι οι … πολίτες των τηλεφώνων και των σχετικών «πελατολογίων» των … άλλων δημοσκοπήσεων, αυτών  του «ψυχολογικού πολέμου» (PSYOPS), για την κατίσχυση στη μάχη των «εντυπώσεων»όπως ….τις χαρακτηρίζει ο ίδιος ο κ. Μαυρής.
Αλλά φευ! Δεν πληροφορήθηκε ΤΙΠΟΤΑ και επιμένει στο … «βαρόμετρο» του να χρησιμοποιεί ποσοστά και διαφορές που προσβάλουν και βιάζουν την νοημοσύνη των πολιτών.  Συγχρόνως δε,  εκθέτουν ανεπανόρθωτα τα Μέσα που τις έχουν παραγγείλει και τις «χρησιμοποιούν». Την «Καθημερινή» και το ΣΚΑΪ !
Για γέλια ή για κλάματα;

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη