4 Ιαν 2011

Τελικά τι ισχύει;

Όπως και να έχει οι Έλληνες ευχήθηκαν φέτος με.... Μηνύματα!!

Μέσω κινητών ευχήθηκαν οι Έλληνες

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου 2011, 20:49


Εκατομμύρια γραπτά μηνύματα έστειλαν και φέτος οι Έλληνες για να ευχηθούν «Καλά Χριστούγεννα» και «Καλή Πρωτοχρονιά», σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.

Όπως ανακοίνωσε η Cosmote, οι συνδρομητές της έστειλαν τις πρώτες επτά ώρες του νέου έτους πάνω από 21 εκατ. μηνύματα.

Από την πλευρά της η WIND ανακοίνωσε ότι την ημέρα των Χριστουγέννων οι κλήσεις στο δίκτυο της εταιρίας ξεπέρασαν τα 24 εκατομμύρια σημειώνοντας αύξηση 12% σε σύγκριση με τα περσινά Χριστούγεννα ενώ για τις 3 πρώτες ώρες του 2011 οι συνδρομητές της εταιρίας πραγματοποίησαν 5,5 εκατ. κλήσεις ελαφρώς αυξημένες σε σύγκριση με πέρσι.

Σε ό,τι αφορά τα μηνύματα, για το διάστημα από την 24η Δεκεμβρίου έως την 1η Ιανουαρίου εστάλησαν περισσότερο από 115 εκατομμύρια, αριθμός αυξημένος κατά 5% σε σχέση με το 2009.

Ειδικά για την πρώτη ώρα του νέου έτους τα γραπτά μηνύματα στο δίκτυο της WIND αυξήθηκαν κατά 500% (!) σε σύγκριση με μία τυπική ώρα.

Η VODAFONE έχει, ήδη, ανακοινώσει ότι από φέτος δεν θα δίνει στοιχεία για την κίνηση της συγκεκριμένη περίοδο.

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=232972&cid=4

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Ανταλλάξαμε 415 εκατ. SMS από τα Χριστούγεννα έως την Πρωτοχρονιά
05/01/2010

Παρά την οικονομική κρίση, τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας μέσα στις εορτές των Χριστουγέννων πήραν φωτιά, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των επιχειρήσεων. Οι Ελληνες την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων (24/1/2009-1/1/2010) απέστειλαν περίπου 415 εκατ. σύντομα μηνύματα (SMS) αντιστοιχώντας έτσι σε περίπου 34 μηνύματα ανά κάτοικο της χώρας. Τα μηνύματα που απεστάλησαν φέτος ήταν αυξημένα κατά 33% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (24/12/2008-1/1/2009), όταν οι εταιρείες είχαν αναφέρει την αποστολή συνολικά 312 εκατ. μηνυμάτων.

Μοχλός ανάπτυξης της συγκεκριμένης αγοράς ήταν γι’ άλλη μια φορά η Cosmote, η οποία έλαβε και τη μερίδα του λέοντος. Η εταιρεία γνωστοποίησε ότι κατά τη διάρκεια των εορτών οι πελάτες της απέστειλαν 199 εκατομμύρια μηνύματα αυξημένα κατά 55% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Μόνον την ημέρα των Χριστουγέννων οι πελάτες της Cosmote απέστειλαν 26 εκατ. SMS και την ημέρα της Πρωτοχρονιάς περίπου 37 εκατομμύρια. Σύμφωνα με την Cosmote την ημέρα της Πρωτοχρονιάς τα μηνύματα που απέστειλαν οι πελάτες της ήταν κατά 40% αυξημένα ωε προς την Πρωτοχρονιά του 2009, γεγονός που σημαίνει ότι θα είναι ιδιαίτερα αυξημένο το κονδύλι που θα διαθέσει σε φιλανθρωπικά σωματεία. Σημειώνεται ότι η Cosmote κάθε χρόνο αποδίδει τα έσοδα από SMS κατά την Πρωτοχρονιά σε διάφορα φιλανθρωπικά σωματεία. Για τον σκοπό αυτόν πέρυσι η εταιρεία παρέδωσε σε πέντε σωματεία 310.000 ευρώ.

Η εταιρεία γνωστοποίησε επίσης ότι οι πελάτες της κατά την περίοδο των εορτών πραγματοποίησαν 574 εκατ. κλήσεις (+15%) συνολικής διάρκειας 849 εκατ. λεπτών της ώρας (+25%). Επίσης αυξημένη κατά 168% ήταν η κίνηση μέσω Internet, αφού οι πελάτες της αντάλλαξαν 95.000 Gbytes πληροφοριών.

Από τους ανταγωνιστές της, η Wind Hellas γνωστοποίησε ότι οι πελάτες της στην κινητή τηλεφωνία απέστειλαν 111 εκατ. SMS την περίοδο των εορτών, παρουσιάζοντας αύξηση 15% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η εταιρεία ακόμη αναφέρει ότι την ημέρα των Χριστουγέννων εστάλησαν 13,5 εκατ. SMS, ενώ την ημέρα της Πρωτοχρονιάς υπήρξαν 22,6 εκατ. μηνύματα.

Η Vodafone δεν ανέφερε αριθμό μεταδιδόμενων SMS, αλλά γνωστοποίησε ότι ήταν αυξημένα κατά 20% σε σχέση με πέρυσι, όταν η εταιρεία είχε ανακοινώσει τη μετάδοση 87,2 εκατ. μηνυμάτων. Επίσης, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι η κίνηση του ευρυζωνικού της δικτύου ήταν αυξημένη κατά 110% σε σχέση με πέρυσι.

Πάντως, προκαλεί μεγάλη έκπληξη η ραγδαία αύξηση της κίνησης στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας εν μέσω οικονομικής κρίσης. Αξιοσημείωτο είναι ότι πέρυσι ο ρυθμός αύξησης των απεσταλμένων «εορταστικών» SMS ήταν μικρότερος, παρόλο που η πιστωτική κρίση δεν είχε αγγίξει μόνον «ψυχολογικά» τα ελληνικά κοινοκυριά. Οι άνθρωποι της κινητής ερμηνεύουν το φαινόμενο της αυξημένης κίνησης στα αναβαθμισμένα πακέτα προπληρωμένου χρόνου, τα οποία και οδηγούν σε αύξηση της κίνησης στα δίκτυα κινητής, χωρίς απαραίτητα να οδηγούν σε αντίστοιχη αύξηση των εσόδων.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_05/01/2010_385583
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη